SKAT, forskudspgørelse, årsopgørelse og overskydende skat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Pige2009

Lulle. skriver:

Trækprocenten ligger på det samme. Arh, øv! Jeg tænkte jo slet ikke på den gang jeg gik på barsel at det ville ha en påirkning og at jeg sku ændre det!!! Lånet er først blevet betalt ud, marts i år? Igen har det en betydning? Øv!

Det er nok af mindre betydning. Jeg kan jo ikke med sikkerhed vide, hvordan det kommer til at påvirke din skat, men jeg ville tro, du skulle betale lidt restskat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

elluL

MariaE skriver:

muligvis hvis du har fået større fradrag hele året og ikke kun til marts....

Ahmen jeg HADER det skatte pis, hvert år ved man aldrig helt om man skal græde eller juble....

For 3 år siden fik jeg 10.000 tilbage, kæft jeg jublede, men græd snot over de 3300 jeg skulle af med her i februar i år.

Håber filme da jeg får bare en slant tilbage, ville lune godt til afbetaling på mit laseroperationslån jo:-)

Øv altså... Lige præcis.. Jeg har aldrig sku betale noget tilbage. Men har bare bekymret mig idag, da jeg alligevel så at mit fradrag falder og at der har stået jeg har tjent mere! Men det er jo slet slet ikke noget jeg har skænket en tanke da jeg gik på barsel.

Ja håber da også det bliver + og ikke -.. :/

Tak for dit svar.

Anmeld

26. december 2010

elluL

Baagøe skriver:

Det er nok af mindre betydning. Jeg kan jo ikke med sikkerhed vide, hvordan det kommer til at påvirke din skat, men jeg ville tro, du skulle betale lidt restskat

Sikker noget l***!!!!

Når, men i hvert fald tak for dit svar!

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Lulle. skriver:

Sikker noget l***!!!!

Nu er der ingen grund til at male fanden på væggen Jeg håber, du ikke skal betale synderlig meget

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Lulle. skriver:

Sikker noget l***!!!!

Nu er der ingen grund til at male fanden på væggen Jeg håber, du ikke skal betale synderlig meget

Anmeld

26. december 2010

elluL

Baagøe skriver:

Nej selvfølgelig ikke Må bare vente og se..

Og tak..

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Lulle. skriver:

Nej selvfølgelig ikke Må bare vente og se..

Og tak..

Velbekomme. Det er ikke andet for

Anmeld

27. december 2010

bvk

I skattemappen på www.skat.dk er der en side, hvor du kan udregne din skat for 2010 - der kan du indtaste dine fradrag - f.eks. fagforening, a-kasse, renter mv, ligsom du skal indtaste dine indtægter - barselsdagpenge, løn, renteindtægter, legater, forsikring fra a-kasse mv., yderligere kan du indtaste hvor meget du har betalt i a-skat, arbejdsmarkedsbidrag mv (fremgår af lønseddel eller dagpenge udbetaling for december 2010). Når du har indtastet alle oplysningerne kommer siden med åretsresultat, dvs. om du skal betale eller ikke betale til SKAT.

Siden plejer at være meget præcis - hvis man får alle oplysninger med. Det tager lang tid, men giver ro i sjælen

mvh

Bettina

Anmeld

27. december 2010

Den lykkelige

Nu er jeg også en kegle til alt det med skat.. Men engang ville jeg gerne lave så jeg havde en opsparing, så jeg vidste jeg fik penge tilbage der.. spurgte en masse og de sagde at jeg baaaaare skulle skrive meget mere end jeg realt tjente.. så det gjorde jeg.. men endte med at skulle betale en masse tilbage!!! :-( Fordi de jo havde regnet ud at jeg så endte med at betale endnu mere skat osv.. men havde slet ikke betalt så meget i skat, så derfor endte jeg med at skulle betale..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.