Hvilken spillekonsol skal jeg vælge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

S.Maria

Herhjemme er der ikke andet end playstation der dur´

Der er jo også kommet sådan en move controle ligesom der er til wii så kan kan bevæge sig lidt. Og som andre har skrevet kan den afspille blue ray film og man kan spille online gratis (hvis man skulle have lyst til at spille imod andre), uden at være helt sikker mener jeg det koster penge med x-box.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

kristinards

Kinect!

Min bror har lige fået den og det er da bare det sjoveste!!!  

Anmeld

27. december 2010

TineA

Helt klart PS3 ! Det er bare bedst! grafikken er bedre, styresystemet er bedre og det koster 500 kr om året at være online på x-box - gratis med PS3!( siger kæresten ) vi har en PS3 og den er virkelig fed

Anmeld

27. december 2010

Zafir

HVis du godt kan lide de spil du skriver, så skal du ikke vælge en WII. Det er ikke en konsol (Syntes jeg) der bruger energi på grafik og fede effekter... De har nok hvilet lidt på laurbærne, med at være den aktive konsol og nu er det kommet både til ps og xbox.

Mht det ene eller det andet, så er det jo lidt ligesom pc/mac tingen. Det er bare en religion. Der er for og imod med begge ting og basicly kan de, de samme ting. Man kan også få samme spil til begge konsoller. /ca.

Jeg har SELV en ps2 som jeg er GLAD for. jeg går SLET ikke op i nye spil osv. men syntes at SINGSTAR fx er mega fedt. Og guitarhero og nu har jeg fået et dansespil i julegave jeg skal prøve nice. Det fede ved at have en ps2 er at man kan få kastet spil i nakken og få en masse brugt BILLIGT. Derfor har jeg sådan en

Anmeld

27. december 2010

Maria-s

Har lige købt en PS3 til kæresten i julegave og det var/ er i hvert fald et hit! Som andre har næavnt kan den også afspille Blue-Ray film Købte en pakkeløsning over nettet med trådløse controllere, hvilket er rigtig dejligt, at man kan sidde ordentligt og ikke er begrænset af en lednings længde

Anmeld

27. december 2010

*Sofie*

Taak for jeres svar!
Folk er vist mest til PS3'eren  

Anmeld

27. december 2010

Ni-ko-li-ne

PS3.... uden tvivl....

jeg synes man får mest for pengene, med en blue ray afspiller oveni hatten

Anmeld

27. december 2010

LinLin

VI har en PS2 og en Wii Er glad for de to - men går heller ikke vildt op grafik Elsker spil som Super Mario og Donkey kong og de spiil kan man jo kun få til wii

Vi har overvejet en PS3 - men det var dengang man kunne spille PS2-spil på den... Det kunne dog være fedt at have en blu ray afspiller

Har til gengæld ALDRIG overvejet at få en x-box...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.