Hvilken spillekonsol skal jeg vælge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. december 2010

*Sofie*

Jeg vil rigtig gerne give mig selv en god forsinket julegave.

Før min ex og jeg gik fra hinanden spillede jeg rigtig meget Playstation. Især bilspil (need for speed) og guitarhero. Da vi så gik fra hinanden fik han playstationen. Og jeg savner sårn at spille efterhånden. Så ja, jeg vil gi mig selv en spillekonsol. Men hvilken en skal jeg vælge...?
Vakler mellem Playstation 3, X-box eller en Wii.
Nogle der kan hjælpe mig med lidt gode råd og erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Mor-til-asta-09

Vil helt klart anbefale x-box... Alt du kan få til playstation og wii, kan også fåes til x-box.. bare meget bedre grafik.. også der er der lige kommet det fede Kinect, er super grinern..

Vil absolut anbefale x-box

Anmeld

26. december 2010

*Sofie*

Mor-til-asta-09 skriver:

Vil helt klart anbefale x-box... Alt du kan få til playstation og wii, kan også fåes til x-box.. bare meget bedre grafik.. også der er der lige kommet det fede Kinect, er super grinern..

Vil absolut anbefale x-box

Mange tak for dit svar

Anmeld

26. december 2010

twinny

*Sofie* skriver:

Før min ex og jeg gik fra hinanden spillede jeg rigtig meget Playstation. Især bilspil (need for speed) og guitarhero. Da vi så gik fra hinanden fik han playstationen. Og jeg savner sårn at spille efterhånden. Så ja, jeg vil gi mig selv en spillekonsol. Men hvilken en skal jeg vælge...?

Jeg ville vælge PS.. og min kæreste siger grafikken er bedre... spillene er blue ray og kan afspille blue ray film... Og den stærkeste spillekonsol på markedet,  angående processer, grafik kort og opløsning...

Anmeld

26. december 2010

twinny

Baby-støv skriver:

Jeg ville vælge PS.. og min kæreste siger grafikken er bedre... spillene er blue ray og kan afspille blue ray film... Og den stærkeste spillekonsol på markedet,  angående processer, grafik kort og opløsning...

også er der selvfølelig kommet move, ligesom wii.......  

Anmeld

26. december 2010

SussieThyssen

*Sofie* skriver:

Min søn på 13 siger du skal vælge PS3'eren, for der kan du få langt de fleste spil til.
Wii'er sjov, siger han, hvis du er til spil med fysisk aktivitet, men der er rigtigt mange spil som ikke kan spilles på den.
X-boxen har aldrig rigtigt slået igennem i Danmark, og han siger (den kloge knægt) at det er som med VHS og BETA i sin tid at, der om kort tid kun vil være PS3 som dominerer markedet, hvad den i realiteten allerede gør.

Kærligst
Sussie
(og Nickolai)

Anmeld

26. december 2010

Silas&Mille

Her siger kæresten også at du skal vælge PS3'en.
Han siger også at den har bedre grafik, den er hurtigere og med de spil typer du nævner du er til så er det den bedste konsol.

Også har den jo det plus at den har en indbygget Bluray afspiller  

Anmeld

26. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vil sige en Wii, (har selv både Xbox 360 og Wii) da du på den måde (hvis du vælger det) kan få rørt dig samtidig med

Synes det er supersjovt at f.eks. cykle i Wii Resorts... Man bruger armene rigtig meget og hvis man, som jeg, er slap og ikke vant til motion kan man faktisk mærke det bagefter man har kørt den med 3 baner...

Vil også sige at jeg er SUPERglad for Xbox'en specielt fordi den kobler på ens MSN så man ikke "mister" forbindelsen selvom man ønsker at spille et spil man har der i stedet for PC.

Der er forresten lige kommet en "ny" Xbox 360 med en større harddisk og bedre grafikkort til samme penge som den foregående model... Vi prøver selv at spare sammen til den...

Anmeld

27. december 2010

*Sofie*

Tusind tak for alle jeres svar
Andre der vil byde ind? Har slet ikk besluttet mig endnu...

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

*Sofie* skriver:

Vi har en playstation 2, og har lige fået en playstation 3 af svoger da han købte en ny. Men vi bruger dem aldrig.

Til januar skal vi ud og købe en wii. Sådan en har min mor også, og den er bare GULD VÆRD. Jeg EEEEEELSKER at spille wii. Og så giver det også god motion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.