Søger titel på film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Mikkelmusen

Nogle andre der har et bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Isabella_mor

ved du hvilke skuespillere der var med i filmen, på den måde kan du via IMDB finde ud af hvilken film det er.. 

Anmeld

10. februar 2011

Turtles

Mikkelmusen skriver:

Hej med jer.

Jeg så for 10-12 år tilbage en film i tv om en ung pige som bliver sent eller flygter til et hjem hvor hun arbejder og samtidig forsøger at skjule at hun er gravid. Filmen foregår længere tid tilbage, dengang hvor piger kun gik i kjoler (eller mest i hvert fald).

Jeg kan simpelthen ikke finde noget nogle steder om den og jeg kan ikke huske mere end at hun også passer nogle killinger i en vidst nok slidt forladt bil.

Der må være nogen der ved hvad jeg snakker om. Som sagt blev den vist i tv for 10-12 år siden så den må selvfølgelig være ældre end 10-12 år.

På forhånd tak for hjælpen.

Christina

Ej hvor er det latterligt.. Det siger mig noget, men kan ikke huske hvilken film det er..
Men blir hun ikke tvunget af sine forældre, til at rejse på dette hjem, og føde barnet, for så at give det bort?
Og filmen handler om at hun forsøger at finde sit barn igen?? En dreng mener jeg det er??
Er det den samme film du tænker på??

Anmeld

10. februar 2011

twinny

Den hedder HOUSE OF VOICES.

http://www.imdb.com/title/tt0367000/

Jeg har købt den i fona til 35 kr.

Men den er ikk så gammel, men handler om det.. og kan huske det med killinger og den sure gamle kælling....

Anmeld

10. februar 2011

twinny

Mikkelmusen skriver:

Nogle andre der har et bud?

sender den gratis til dig, da jeg synes var sindsyg dårlig. du skal bare betale porto....

Anmeld

10. februar 2011

Mikkelmusen

Baby-støv skriver:

Den hedder HOUSE OF VOICES.

http://www.imdb.com/title/tt0367000/

Jeg har købt den i fona til 35 kr.

Men den er ikk så gammel, men handler om det.. og kan huske det med killinger og den sure gamle kælling....

Hvor er du bare skøn!

Tusind mange tak. Det er lige præcis den.
Du har ingen ide om hvor længe jeg har ledt efter den. Jeg har sågar forsøgt mig på engelsk på IMDB's boards, uden meget held.

Igen tusind mange tak

Anmeld

10. februar 2011

twinny

Mikkelmusen skriver:

Hvor er du bare skøn!

Tusind mange tak. Det er lige præcis den.
Du har ingen ide om hvor længe jeg har ledt efter den. Jeg har sågar forsøgt mig på engelsk på IMDB's boards, uden meget held.

Igen tusind mange tak

haha så lidt.. den koster kun 25-35 kr i fona eller tp marked...

blev dog lidt i tvivl, da du sagde den var så gammel.... har set dit indlæg før, men tænkte ikk lige over det var den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.