Søger titel på film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Mikkelmusen

Hej med jer.

Jeg så for 10-12 år tilbage en film i tv om en ung pige som bliver sent eller flygter til et hjem hvor hun arbejder og samtidig forsøger at skjule at hun er gravid. Filmen foregår længere tid tilbage, dengang hvor piger kun gik i kjoler (eller mest i hvert fald).

Jeg kan simpelthen ikke finde noget nogle steder om den og jeg kan ikke huske mere end at hun også passer nogle killinger i en vidst nok slidt forladt bil.

Der må være nogen der ved hvad jeg snakker om. Som sagt blev den vist i tv for 10-12 år siden så den må selvfølgelig være ældre end 10-12 år.

På forhånd tak for hjælpen.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Mikkelmusen

26. december 2010

Dansker i England

Mikkelmusen skriver:

Hej med jer.

Jeg så for 10-12 år tilbage en film i tv om en ung pige som bliver sent eller flygter til et hjem hvor hun arbejder og samtidig forsøger at skjule at hun er gravid. Filmen foregår længere tid tilbage, dengang hvor piger kun gik i kjoler (eller mest i hvert fald).

Jeg kan simpelthen ikke finde noget nogle steder om den og jeg kan ikke huske mere end at hun også passer nogle killinger i en vidst nok slidt forladt bil.

Der må være nogen der ved hvad jeg snakker om. Som sagt blev den vist i tv for 10-12 år siden så den må selvfølgelig være ældre end 10-12 år.

Christina

Er den dansk eller amerikansk eller hvor er den fra? Og hvor gammel var pigen, du beskriver? Kom evt med lidt mere info, da det kan hjælpe utrolig meget

Anmeld

26. december 2010

Mikkelmusen

Den er amerikansk så vidt jeg husker. Hun har været mellem 15-20 år.

Anmeld

26. december 2010

Mikkelmusen

Nogen der har en ide til hvad for en det kan være?

Anmeld

26. december 2010

Baby2010/2013

Mikkelmusen skriver:

Hej med jer.

Christina

Kan det evt. være den her: Love Lives On?

Anmeld

26. december 2010

Mikkelmusen

Nej det tror jeg ikke det er. Det lyder ikke som den når man læser om den.

Anmeld

28. december 2010

Mikkelmusen

Andre der har en ide om hvad for en det kunne være?

Anmeld

28. december 2010

mortilfreja

Hvis du kan huske hvilken kanal den blev vist på kan du evt sende den tvkanal en mail og spørge dem. Det har jeg prøvet og fik svar :-)

Anmeld

28. december 2010

Mikkelmusen

det kan jeg desværre ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.