Take That....Så lytter han jo alligevel ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

twinboys

Heidibh skriver:

Hehe, selvfølgelig ikke.. Men det kan jo ske.. Man ved jo aldrig

Måske jeg skal sende en lille drille nisse afsted til Odense

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

FamilenStorm

twinboys skriver:

Måske jeg skal sende en lille drille nisse afsted til Odense

Bare den venter med at drille til vi skal til koncerten så,  han skal lige kunne renovere hus her det næste halve år  Hehe

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Heidibh skriver:

Bare den venter med at drille til vi skal til koncerten så,  han skal lige kunne renovere hus her det næste halve år  Hehe

Det lover den

Anmeld

26. december 2010

FamilenStorm

twinboys skriver:

Det lover den

det var godt

Anmeld

27. december 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
twinboys skriver:

Bliver han syg den dag så tag endelig mig med

Bare lidt info, så er der ikke udsolgt til deres koncert den 15. juli

http://www.billetnet.dk/search.php?tm_link=tm_homeA_header_search&language=da&keyword=take+that

Anmeld

27. december 2010

twinboys

Mamman skriver:

Bare lidt info, så er der ikke udsolgt til deres koncert den 15. juli

http://www.billetnet.dk/search.php?tm_link=tm_homeA_header_search&language=da&keyword=take+that

Smiler tak tak men der sidder jeg i Italien på sommerferie... tror jeg

Anmeld

27. december 2010

Faith

Sød mand du har dig der!

Det kan være vi ses derovre. Jeg har nemlig osse fået fingre i en billet.

Anmeld

27. december 2010

Frøken J.

Heidibh skriver:

Så blev jeg sku lige taget på sengekanten, her går man og tror at man  snakker til hjemmets fire vægge, men nej Manden lytter ski efter hvad jeg går og fabler om

Da jeg fandt ud af at billetterne til Take Thats koncert var udsolgt, slog det mig at dem ville jeg da egentlig gerne have haft fingerne i.. Har aldrig været Take That fan, men deres musik er jo godt.. Og typisk mig, når det er for sent, kom jeg i tanke om at det kunne da egentlig være meget sjovt at have været til koncert med dem.. Nå men jeg "brokkede" mig lidt og ærgede mig over at jeg ikke lige havde tænkt på det før det var for sent..

Så en dag havde min mand pludselig så travlt med at skulle ud af døren og ordne en masse, og jeg kunne slet ikke få tingene til at passe sammen, og fik faktisk lidt mistanken om, om det var fordi han havde en aftale med en pige  (dumme mig altså).

Men så Juleaften for jeg en lille gave hvor der står til "mor og far, fra Alberte" jeg åbner og sørme ikke det var to billetter til Take That.. Havde fuldstændig skudt det ud af systemet og affundet mig med at jeg altså bare havde været for sent ude, og så havde han lige været så heldig at finde to stk billetter.. Han fortalte mig så at det var dem han skulle hente den dag og at han skulle være der præcis kl 16, ellers vil de blive solgt til en anden.. (ihh fik dårlig smag i munden over at have haft mistro til ham )

Hvor dejlig en mand har jeg ik lige  Så lytter han jo alligevel efter alt min ævl..

AH, der er ikke noget bedre end når de kære mandfolk lytter til os! Håber i får en rigtig fed koncertoplevelse!

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

Secrets skriver:

AH, der er ikke noget bedre end når de kære mandfolk lytter til os! Håber i får en rigtig fed koncertoplevelse!

Nej nemlig :-) Man bliver så glad når man opdager det :-) Tusind tak.. Glæder mig helt vildt :-)

Anmeld

28. december 2010

FamilenStorm

Secrets skriver:

Nej nemlig :-) Man bliver så glad når man opdager det :-) Tusind tak.. Glæder mig helt vildt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.