Så blev jeg sku lige taget på sengekanten, her går man og tror at man snakker til hjemmets fire vægge, men nej Manden lytter ski efter hvad jeg går og fabler om 
Da jeg fandt ud af at billetterne til Take Thats koncert var udsolgt, slog det mig at dem ville jeg da egentlig gerne have haft fingerne i.. Har aldrig været Take That fan, men deres musik er jo godt.. Og typisk mig, når det er for sent, kom jeg i tanke om at det kunne da egentlig være meget sjovt at have været til koncert med dem.. Nå men jeg "brokkede" mig lidt og ærgede mig over at jeg ikke lige havde tænkt på det før det var for sent..
Så en dag havde min mand pludselig så travlt med at skulle ud af døren og ordne en masse, og jeg kunne slet ikke få tingene til at passe sammen, og fik faktisk lidt mistanken om, om det var fordi han havde en aftale med en pige
(dumme mig altså).
Men så Juleaften for jeg en lille gave hvor der står til "mor og far, fra Alberte" jeg åbner og sørme ikke det var to billetter til Take That.. Havde fuldstændig skudt det ud af systemet og affundet mig med at jeg altså bare havde været for sent ude, og så havde han lige været så heldig at finde to stk billetter.. Han fortalte mig så at det var dem han skulle hente den dag og at han skulle være der præcis kl 16, ellers vil de blive solgt til en anden.. (ihh fik dårlig smag i munden over at have haft mistro til ham
)
Hvor dejlig en mand har jeg ik lige
Så lytter han jo alligevel efter alt min ævl.. 

Anmeld