De skum brikker til gulvet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

CarinaSB

vi har fået nogle af min mor da Noah blev 1 år .. Og der blev ikk sagt noget til hende da hun købte dem i ønskebørn i august mdr .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Isabella_mor

så længe de ikke æder dem så gør det vel ikke noget.. det er jo heller ikke ALLE skumbrikkerne der er farlige. det var vist kun dem fra holland eller sweitz...!! 

Anmeld

27. december 2010

slettet_7530

MoarHvidovre skriver:

Hvor har du fundet teksten fra? Jeg har nemlig for 3 år siden købt vores i Bombibitt her i Hvidovre. Jeg har dog foræret min svigerinde dem og vil da lige give hende besked om, at de er trukket fra marked igen.

På sundhedsstyrelsens hjside

Anmeld

27. december 2010

Tulle28

Vi har fjernet vores, jeg vil ikke tage nogen chancer når det kommer til min datters helbred. Så er der sikkert masser af alt hendes andet legetøj der er mindst ligeså usundt, men når og hvis det bliver opdaget, så bliver det også fjernet.

Det der med at "det jo sikkert ikke er så farligt eftersom det ikke er fjernet fra butikkerne endnu" er jo fordi der skal igangsættes en undersøgelse af produkterne herhjemme først.

Anmeld

27. december 2010

mom <3

Jeg har lige fundet artiklen om de kræftfremkaldene stoffer det er lige gået min næse forbi nok fordi mine unger er så store at de ikke bruger dem mere, men for at svare på dit sspørgsmål, så synes jge ikke du er en dårlig mor, jeg havde personligt selv valgt at fjerne det.

Anmeld

27. december 2010

mom <3

Tulle28 skriver:

Vi har fjernet vores, jeg vil ikke tage nogen chancer når det kommer til min datters helbred. Så er der sikkert masser af alt hendes andet legetøj der er mindst ligeså usundt, men når og hvis det bliver opdaget, så bliver det også fjernet.

Det der med at "det jo sikkert ikke er så farligt eftersom det ikke er fjernet fra butikkerne endnu" er jo fordi der skal igangsættes en undersøgelse af produkterne herhjemme først.

Jeg har det på præcis samme måde!

Når nu man ved at det er uhensigtsmæssigt at have de brikker - så ser jeg ingen grund til at løbe den risiko.

Anmeld

27. december 2010

june1987

hvad er det for et spørgsmål??

self er man sQ da ikke en dårlig mor pga det, ja dårlig spørgsmål.

men det er da fint at have dem  

jessica og cecilia er flyttet væk

Anmeld

27. december 2010

motterhea

Tulle28 skriver:

Fuldstændig enig..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.