De skum brikker til gulvet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.616 visninger
37 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Nalle

Er jeg en dårlig mor fordi jeg ikke har fjernet dem? 

Vi har træ gulv i stuen, ergo er det fodkoldt kun at ligge på en dyne, så han ligger på skum brikkerne, men ovenpå hans dyne, så han kommer aldrig i kontakt med dem.

Har i fjernet dem, eller gør i det?
Hvorfor, hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

L-Mortil3

Jeg må ærligt indrømme Liam stadig har sine også

Af den simple grund at de er rarere at tumle på, han hygger sig med at bygge med dem, og ja... herre gud... Hvis de er giftige er alm. liggemadrasser det vel også , da de er lavet af samme materiale, og dem har folk og spejdere da sovet på i årtusinde

Anmeld

26. december 2010

jannebjerre

Altså fætter br og babysam sælger dem stadig.. Så helt giftige kan de da ikk være ;-)

Anmeld

26. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

jeg har lige købt mine skumbrikker den. 21 dec og begge mine unger elsker dem, og vi fik besked fra fys til troia om at købe dem, så de bliver liggende på gulvet her

Anmeld

26. december 2010

Diana...

Jeg har heller ikke fjernet mine og har ikke tænkt mig det, de sælger dem stadig mange steder så, så giftige kan de vel ikke være. Lucas elsker sine. At skille og samle dem kan han få meget tid med. 

Knus Diana

Anmeld

26. december 2010

Nalle

jcmoller skriver:

jeg har lige købt mine skumbrikker den. 21 dec og begge mine unger elsker dem, og vi fik besked fra fys til troia om at købe dem, så de bliver liggende på gulvet her

Okay

Er bare ved at være træt af, når jeg tager billeder af ungerne at de skal kommentere det.

Anmeld

26. december 2010

Nalle

Line&Liam skriver:

Jeg må ærligt indrømme Liam stadig har sine også

Af den simple grund at de er rarere at tumle på, han hygger sig med at bygge med dem, og ja... herre gud... Hvis de er giftige er alm. liggemadrasser det vel også , da de er lavet af samme materiale, og dem har folk og spejdere da sovet på i årtusinde

Det jo det

Er glad for jeg ikke er den eneste.

Anmeld

26. december 2010

Nalle

jannebjerre skriver:

Altså fætter br og babysam sælger dem stadig.. Så helt giftige kan de da ikk være ;-)

Hvad er efterhånden ikke giftig, hvis du spørger " de kloge "

Anmeld

26. december 2010

slettet_7530

Nalle skriver:

Er jeg en dårlig mor fordi jeg ikke har fjernet dem? 

Vi har træ gulv i stuen, ergo er det fodkoldt kun at ligge på en dyne, så han ligger på skum brikkerne, men ovenpå hans dyne, så han kommer aldrig i kontakt med dem.

Har i fjernet dem, eller gør i det?
Hvorfor, hvorfor ikke?

Så vidt jeg har forstået er det ikek alle puslespillene der ahr det giftige phaltat i sig, men det med de små dele der kan tages ud.

Anmeld

26. december 2010

Nalle

Diana... skriver:

Jeg har heller ikke fjernet mine og har ikke tænkt mig det, de sælger dem stadig mange steder så, så giftige kan de vel ikke være. Lucas elsker sine. At skille og samle dem kan han få meget tid med. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.