En kammerat ringede... Jeg som troede han bare ville snakke.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Pia.

Det er altid dejligt når man kan hjælpe andre...

Skøn hund - virkelig smuk i sine farver... Tror det er en god blanding af lidt af det hele - ligner der er lidt "forbudt" hunde race i ham.. Det bræde hoved kunne godt være Amstaff og så godt blandet med en stor del god Labrdor af den gammeldags type... Bullterrien (staves?) Kunne godt være hans farve...

Nå nu blev det bare sjovt at gætte hans race...

Skøn er han i hvert fald og dejligt du kunne hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Det er altid dejligt når man kan hjælpe andre...

Skøn hund - virkelig smuk i sine farver... Tror det er en god blanding af lidt af det hele - ligner der er lidt "forbudt" hunde race i ham.. Det bræde hoved kunne godt være Amstaff og så godt blandet med en stor del god Labrdor af den gammeldags type... Bullterrien (staves?) Kunne godt være hans farve...

Nå nu blev det bare sjovt at gætte hans race...

Skøn er han i hvert fald og dejligt du kunne hjælpe...

Han er virkelig skøn... 

Der er hvert fald Labrador i ham... Og mener faktisk også det er noget Can Corsa (Staves) i ham... 

Anmeld

26. december 2010

Pia.

MoarJ skriver:

Han er virkelig skøn... 

Der er hvert fald Labrador i ham... Og mener faktisk også det er noget Can Corsa (Staves) i ham... 

He He hvor er du sød... ved hvad du mener du skulle bare skrive Can Corso - Det andet er en bil... he he..

Ja det kunne der sagtens være I ham også... Smuk er han i hvert fald...

Knus Pia.

Anmeld

26. december 2010

Mira0911

Pia. skriver:

He He hvor er du sød... ved hvad du mener du skulle bare skrive Can Corso - Det andet er en bil... he he..

Ja det kunne der sagtens være I ham også... Smuk er han i hvert fald...

Knus Pia.

Hihi fnis.. 

Han er virkelig dejlig... Lige nu sidder han bagved mig, og har hovedet liggende på min skulder... 

Anmeld

26. december 2010

JuelZ

åååårh han ligner ihvertfald en cane corso blanding (min egen er en blanding af samme race) næsten, dog er der rottweiler i ham os) utrolig smuk hund og virkelig flotte farver den har uf ... Nanny dog i italien

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2010

Mira0911

TinaMajdah91Juel skriver:

åååårh han ligner ihvertfald en cane corso blanding (min egen er en blanding af samme race) næsten, dog er der rottweiler i ham os) utrolig smuk hund og virkelig flotte farver den har uf ... Nanny dog i italien

Åh hvor er den lækker... 

Anmeld

26. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

Åh hvor er den lækker... 

han er ekstrem lækker men må sige at den hund du passer den har meget mere udseendet med sig end diablo har :b hehe

Anmeld

26. december 2010

Mira0911

han er ekstrem lækker men må sige at den hund du passer den har meget mere udseendet med sig end diablo har :b hehe

ejeren havde faktisk været på en date på et tidspunkt.. Hvor han skulle overnatte der. Og der hvor daten boede måtte der ikke være muskelhunde.. Og folk mente hvert fald hans hund var en muskelhund.. 

Hmm.. Som jeg selv ser ham, kan jeg ikke lige se noget muskelhund over ham!? Nu er jeg så heller ikke inde i alle de racer der... 

Jeg ved hvad en Labrador er... 

Anmeld

26. december 2010

JuelZ

MoarJ skriver:

ejeren havde faktisk været på en date på et tidspunkt.. Hvor han skulle overnatte der. Og der hvor daten boede måtte der ikke være muskelhunde.. Og folk mente hvert fald hans hund var en muskelhund.. 

Hmm.. Som jeg selv ser ham, kan jeg ikke lige se noget muskelhund over ham!? Nu er jeg så heller ikke inde i alle de racer der... 

Jeg ved hvad en Labrador er... 

hehe forstår udemærket hvad du mener..

Men en cane corso er en italiensk hyrdehund og vagt hund og er blevet kåret flere år i træk til årets barnepige hund da den har så blødt et sind..
mange mennesker stor det er en kamphund grundet dens store hoved (som ligner en amstaff), men kendetegne ved en cane corso er at de fleste har ulveklør på bagpoterne, også har de, de farver som ham på billedet... Hunden er så børneglad og familie glad... MEN der skal så heller ikke meget skæld ud eller lign til at knække den...
Men den tvivler ikke på sig selv, og vil tage en kugle for sin ejer hvis den sku komme ud for et overfald over ejer er med hund... PERFEKT hund
jeg leder kun efter nogen som avler den helt race rene så jeg kan få mig en mere

men bare rolig, det er ikke nogen kamphund/muskelhund/ulovlig hund tværtigmod

Anmeld

26. december 2010

Mira0911

hehe forstår udemærket hvad du mener..

Men en cane corso er en italiensk hyrdehund og vagt hund og er blevet kåret flere år i træk til årets barnepige hund da den har så blødt et sind..
mange mennesker stor det er en kamphund grundet dens store hoved (som ligner en amstaff), men kendetegne ved en cane corso er at de fleste har ulveklør på bagpoterne, også har de, de farver som ham på billedet... Hunden er så børneglad og familie glad... MEN der skal så heller ikke meget skæld ud eller lign til at knække den...
Men den tvivler ikke på sig selv, og vil tage en kugle for sin ejer hvis den sku komme ud for et overfald over ejer er med hund... PERFEKT hund
jeg leder kun efter nogen som avler den helt race rene så jeg kan få mig en mere

men bare rolig, det er ikke nogen kamphund/muskelhund/ulovlig hund tværtigmod

Okey så fik jeg det på plads... 

Ejeren arbejder som vagt, og hunden her skal også være vagthund... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.