Kort tid, før middag idag, ringer min tlf... Kan se det er en kammerat der ringer... Tager tlf'en.. Regner egentlig bare med at han vil ønske os "God bag jul" - Hvilket han også gjorde.. 
Han begynder så at spørge hvad jeg ellers skal lave idag.. Fortæller ham at jeg egentlig ikke skal lave det vilde, end at lave tarteletfyld til et hold venner, da de skal have julefrokost imorgen... 
Han lytter og lytter... Og bliver meget stille... Pludselig siger han... "Jeg har et lille problem" Han fortæller at han har en date senere i dag, og egentlig også skal på arbejde i nat.. Men får et problem med hans hund...
Jeg er total vild med hans hund.. Den er utrolig flot.. Har et rigtig godt sind... Jamen den hun er virkelig skøn...
Jeg sagde straks til ham, vi kan sagtens tage hans hund, mens han er på date og på arbejde.. Altid.. Døren står altid åben for dem...
Han blev utrolig glad for at jeg vil tage hans hund til imorgen i morgen over middag... 
Jeg smider lige et par billeder... Han er VIRKELIG flot! Kan selvfølgelig ikke lige huske racen.. Det er lidt blandet...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld