Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den er godt nok svær
Kan ikke holde mig til 1
Det første er Lærke der lige er kommtet i tøjet og sidder og ser PyrusNr. 2 er Lærke og mormor der henter tallerkenen efter julemanden har spist risengrøden Nr 3: er familien foran mormors juletræ.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: Jamen her er vi så... med lidt snebilleder fra sne-helvedes-øen Bornholm
Jamen her er vi så... med lidt snebilleder fra sne-helvedes-øen Bornholm
Sikke nogle dejlige billeder - I bor da ikke på Bornholm vel? Det er helt vildt alt det sne der er kommet der.
LotteN skriver: Sikke nogle dejlige billeder - I bor da ikke på Bornholm vel? Det er helt vildt alt det sne der er kommet der.
tuuusind tak Jeg er bornholmer, fra rønne, og er herovre for at fejre jul
Malene84 skriver: tuuusind tak Jeg er bornholmer, fra rønne, og er herovre for at fejre jul
Men dejligt og høre I kom derover i ordenlig tid, så I kunne fejlre jul så
merle2010 skriver: hvor er du bare sød det varmer en moders hjerte
hvor er du bare sød det varmer en moders hjerte
ja, her er mit Lille Victor i sit juletøj
Mig og min smukke prinsesse
michella80 skriver:
og forresten.. din datters navn er bare det sødeste hvis min mand var gået med til det, hed min datter også Carla, bare med K... Er simpelthen så vild med det navn.. og så selvfølgelig osse Merle og Lilli..
merle2010 skriver: og forresten.. din datters navn er bare det sødeste hvis min mand var gået med til det, hed min datter også Carla, bare med K... Er simpelthen så vild med det navn.. og så selvfølgelig osse Merle og Lilli..
Tak Vi fandt ud af navnet før jeg blev gravid. Vi var begge vilde med navnet og min kærestes oldemor hed Karla. Så vi syntes det var helt perfekt!!!
Her er lidt
1 William & jeg
2 William og far
3 William og gavebånd (Mmmmm!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128