Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dot D skriver: Hvor er jeg glad for, at han blev rask... Og så sååå ikke græde, de var velment ordene, hi hi Vi er godt nok også blevet godt mætte, puha, godt man har lidt (læs LIDT) selvbeherskelse, og kunne holde lidt igen Lige nu venter jeg på, at min Pippikage sætter sig, så jeg kan få smurt op og pyntet. Den bliver hentet klokken ti i morgen, håber den bliver god
Hvor er jeg glad for, at han blev rask... Og så sååå ikke græde, de var velment ordene, hi hi Vi er godt nok også blevet godt mætte, puha, godt man har lidt (læs LIDT) selvbeherskelse, og kunne holde lidt igen Lige nu venter jeg på, at min Pippikage sætter sig, så jeg kan få smurt op og pyntet. Den bliver hentet klokken ti i morgen, håber den bliver god
Takker smukke...
Jeg vil se Pippi kage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Takker smukke... Jeg vil se Pippi kage
Skal nok lægge billeder ind, måske først i morgen, tror jeg skal sove, når den er pyntet
Dot D skriver: Skal nok lægge billeder ind, måske først i morgen, tror jeg skal sove, når den er pyntet
HUSK at tage billeder
twinboys skriver: Er det moar??? Dejlige familiebilleder og missen
Er det moar???
Dejlige familiebilleder og missen
Jep det er det
twinboys skriver: HUSK at tage billeder
Hi hi skal nok... Må se om "mini demensen" vil det
Tutter skriver: Jep det er det
Dejligt nyt profil billede du har fået på
twinboys skriver: Dejligt nyt profil billede du har fået på
Tak smukke
merle2010 skriver: ja her er så mit
ja her er så mit
Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen: Jeg er SMASK-forelsket i din pige!!!
albert lagde og hev mig i næsten i hagen og mit hår og prøvede at proppe sine fingere ind i min mund haha
og så et hvor han sidder med sin moster og sin fætter joe(mosters hund)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128