hvad har jeres lille fået i julegave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Rosa

Hoold da ferie, hvor jeres unger fik mange gaver 

Jonathan fik 

1.En dukke af Mamma og Pappa

2. En stor Brio-hund af Bedsteforældrene

3. 2 rytmiksæt med rytmeinstrumenter (Mormor og Moster havde købt det samme)

4. Penge ind på børneopsparingen af Farmor og Farfar

Og vi synes han blev vældigt begavet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Bom

merle2010 skriver:

merle kom sku først i seng 21.30 men havde så osse sovet fra 16 - 18.. så kunne hun jo være med ved julebordet og osse til at pakke lidt gaver op.. men efter 2 gaver, var hun altså færdig og måtte ind og sove.. de store holdt sku ud til kl. 24.30 hvor vi kørte hjem.. og der blev jeg jo nødt til at vække merle fordi hun skulle i tøjet.. tror du så hun ville sove da vi kom hjem hun sov først 02.30..

og så op og til julefrokost idag, hun har kun sovet 2 timer til middag, og er først lige faldet i søvn her for 10 min siden.. tror der er sket lidt for meget for hende de sidste to dage.. men nu skal der ikke ske mere, før til nytår.. men det bliver et stille og roligt nytår, men et vennepar, der osse her små børn.. hvad skal i til nytår???

ha ha det der med at de ikke vil sove når man kommer hjem, det har vi prøvet et par gange.. Puha...

Matilde ville desværre ikke have sin eftermiddagslur igår, tror også det gjorde udslaget..

Vi skal være sammen med et rigtig godt vennepar (Susser83), som har Emma og Magnus på 4 år og Lille Christian på 1 år, så det bliver en stille og hyggelig aften.. Jeg orker ikke det vilde disko dasko, og det ved jeg at Martin og Sus hellere ikke gør, vi sætter mere pris på noget godt mad (og Sus er en haj i et køkken) og så bare hygge for resten af pengene...
Synes det er mega dejligt med venner der har det på samme måde som en selv.. Vi har fået lov til at sove oppe ved dem, så vi skal heldigvis ikke til og køre hjem kl bøh om natten..

Anmeld

25. december 2010

Brams

merle2010 skriver:

HOLD DA OP med gaver.. men det lyder som nogle smadder gode gaver kan godt forstå hun har brugt 2 dage på at pakke ud.. hehe..

Ja det var nogle super gode gaver

Vi rationerer dem lidt, så vi har sat nogle af kasserne væk efter at hun havde pakket dem op, som hun kan få hen over det næste år (vi har stadig 3 store pakker med lego (Zoo, bondegård og tal-leg) og et hammerbræt fra hendes 1 års fødselsdag som hun ikke har åbnet endnu)

Anmeld

25. december 2010

Bom

Rosa skriver:

Hoold da ferie, hvor jeres unger fik mange gaver 

Jonathan fik 

1.En dukke af Mamma og Pappa

2. En stor Brio-hund af Bedsteforældrene

3. 2 rytmiksæt med rytmeinstrumenter (Mormor og Moster havde købt det samme)

4. Penge ind på børneopsparingen af Farmor og Farfar

Og vi synes han blev vældigt begavet 

Ja her var det Svigermor der var gået amok..  

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Tulle Mus skriver:

ha ha det der med at de ikke vil sove når man kommer hjem, det har vi prøvet et par gange.. Puha...

Matilde ville desværre ikke have sin eftermiddagslur igår, tror også det gjorde udslaget..

Vi skal være sammen med et rigtig godt vennepar (Susser83), som har Emma og Magnus på 4 år og Lille Christian på 1 år, så det bliver en stille og hyggelig aften.. Jeg orker ikke det vilde disko dasko, og det ved jeg at Martin og Sus hellere ikke gør, vi sætter mere pris på noget godt mad (og Sus er en haj i et køkken) og så bare hygge for resten af pengene...
Synes det er mega dejligt med venner der har det på samme måde som en selv.. Vi har fået lov til at sove oppe ved dem, så vi skal heldigvis ikke til og køre hjem kl bøh om natten..

det var faktisk meningen at merle skulle passes, og at mor og far skulle ud og give den gas.. men det siger mig ikke rigtig noget at drikke mere, efter jeg har fået merle.. vil sku hellere hygge med hende til nytår.. som du siger med god mad, og bare stille og roligt.. vores vennerpar har magnus på 4 og melanie på 1.. så det bliver osse stille og roligt.. dog vil far ud og fyre den af, så vi har besluttet at holde nytår hver for sig...

kan bare ikke hygge mig hvis merle bliver passet tænker på hende konstant og vil bare ud og hente hende.. det er bare ikke fedt..

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Brams skriver:

Ja det var nogle super gode gaver

Vi rationerer dem lidt, så vi har sat nogle af kasserne væk efter at hun havde pakket dem op, som hun kan få hen over det næste år (vi har stadig 3 store pakker med lego (Zoo, bondegård og tal-leg) og et hammerbræt fra hendes 1 års fødselsdag som hun ikke har åbnet endnu)

ja man kan jo ligeså godt gemme det, og så de får glæde af det på et andet tidspunkt.. men det kan jeg bare ikke hun skal have alt sit legetøj og det skal bare være nu.. og hun skal helst lege med det hele, med det samme.. hehe... jeg er lidt skør.. ved det 

vi holdte jo dåb i sidste måned, og der fik hun osse en masse legetøj og tøj.. så vores stue flyder bare med legetøj.. og jeg kan ikke få mig selv til at pakke noget af det væk..(tænk nu hvis hun kom til at savne det).. hehe

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Mine piger fik SÅ mange gaver. Prøver at huske dem allesammen...

Isabella: 3 Barbie´er, et Barbieskib, 2 bamser, en DVD- film, en sølvhalsekæde med et lyserødt hjerte, en kjole, strømpebukser fra Melton, flyverdragt fra Ticket To Heaven, strutskørt, 2 bluser, jeans, 2 bøger, et retro-ur, Hello Kitty sengetøj, the-sæt, bage-sæt, en taske, sæt med hårspænder og elastikker...

Victoria: dukke fra Babyborn, stofdukke, 4 bamser, en kjole, 3 body´er, 3 par bukser, joggingsæt, denim-sæt, strømper med lædersål, strømpebukser fra Melton, strutskørt, Fischer Price legetøj, en stor æske Duplo (bondegård), legetøj til badet, 2 bøger, gardiner, Hello Kitty sengetøj...

Det er hvad jeg kan huske

Anmeld

26. december 2010

Siil

Hold da op, hvor mange gaver har jeres børn fået!
Vi bestemte i forvejen, at vores lille pige på 7 mnd forstår alligevel ikke så meget om gaver, så derfor får hun kun få julegaver i dette år. Men, men her er hendes gaver:

En legetøjs fjernbetjening fra Bellino (hun er helt vild med fjernbetjeninger, hi hi!)
En bog om dyr, hvor hun kan røre og føle deres pels og forskellige strukturer (en gave fra hendes storsøster).
500 kr. til børneopsparing.
Hendes første sko/støvler.
En rigtig lækker hjemmelavet striktrøje og futter fra mormor, som bor i udlandet.

Vi besluttede, at venter til næste år, hvor vi
helt sikkert går i amok med gaverne.

Anmeld

26. december 2010

Alberts/

albert fik:

en voksipose af mig før julegave han fik den da det blev koldt,

en frederik mus(fra cirkeline) til at hænge på barnevognen,

junior dyne

dynbetræk

trøje

to natdragter.

bondegårds lastbil som han kan sidde på og skubbe.

malet pap terleren lavet som et træ

stable larme biler

rangle,

disney bøger,

og en bamse

Anmeld

26. december 2010

B&J

han fik et legebord fra play to learn

raket fra play to learn

en stor kaj og andrea bamse

bestik, kop og krus og dyb,flad tallerken med kaj og andrea og barbapapa

og en velte pøtte i store

en rangle/bide ring

Tøj

penge

geomag baby

og ja kan ikke lige huske mere men her er lidt billeder  så kan du se hvad det er for noget... nogle jeg lige har lånt fra nettet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.