hvad har jeres lille fået i julegave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.743 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. december 2010

merle2010

ja hvad fik de i julegave i år, og var der noget der var et hit??

min datter fik fik en kørelarve fra Bellino, en aktivitetsko fra Bellino, en musik uro fra Bellino, en musik and fra bellino, en køreelefant, 2 bamser, en masse tøj og en blød bold.. hun var helt vild med sin musik uro.. der var jo sådan nogle søde små bamser med..

dejligt med en masse lækkert tøj og legetøj til hende.. så skal der leges

hvad fik jeres børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Bom

merle2010 skriver:

min datter fik fik en kørelarve fra Bellino, en aktivitetsko fra Bellino, en musik uro fra Bellino, en musik and fra bellino, en køreelefant, 2 bamser, en masse tøj og en blød bold.. hun var helt vild med sin musik uro.. der var jo sådan nogle søde små bamser med..

hvad fik jeres børn??

Hmm bom bom Matilde fik:

En skål med mumi, bestik med mumi, sengetøj fra katvig, en væg lampe med peter plys, sengetøj med kaj og andrea, en bondegårds bog, gå vogn eller hvad sådan en hedder, friser price hund med musik, tøj tøj tøj tøj tøj tøj og tøj, og så fik hun 1500 kr til en ny autostol.. Ja det var vist det..  Synes hun fik så meget at det næsten ikke var til og holde styr på..

Og så fik Moar'en den bedste gave af sin datter (og kæreste), hun havde købt et gavekort til min massør på 10 gange massage.. SKØNT, sikke en dejlig datter jeg har, som køber lige det hendes mor har brug for, og jeg havde overhovedet ikke tænkt de tanker..

Anmeld

25. december 2010

Benjamins'mor

Vores dreng er ikke født endnu, men alligevel har han da fået lidt gaver:

Fra svogerne fik han lille juleaften 2 æsker tøj, dem hvor der er body, sparkedragt, hjemmesko, hue og hagesmæk fra friends og peter plys.

Juleaften fik han så en KÆMPE peter plys bamse, et aktivitets stativ og nogle lyserøde sutter.

Det med sutterne grinte vi lidt af, for alle i familien vidste vi venter en dreng, men de kan desværre ikke byttes.

Anmeld

25. december 2010

Mira0911

merle2010 skriver:

hvad fik jeres børn??

Julie fik end masse tøj... 

Et Snehvide legekøkken - Det er hun rigtig glad for og bruger masser af tid med det.. 

Bøger fik hun også.. Og noget legetøj med lyd... 

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Tulle Mus skriver:

Hmm bom bom Matilde fik:

En skål med mumi, bestik med mumi, sengetøj fra katvig, en væg lampe med peter plys, sengetøj med kaj og andrea, en bondegårds bog, gå vogn eller hvad sådan en hedder, friser price hund med musik, tøj tøj tøj tøj tøj tøj og tøj, og så fik hun 1500 kr til en ny autostol.. Ja det var vist det..  Synes hun fik så meget at det næsten ikke var til og holde styr på..

Og så fik Moar'en den bedste gave af sin datter (og kæreste), hun havde købt et gavekort til min massør på 10 gange massage.. SKØNT, sikke en dejlig datter jeg har, som køber lige det hendes mor har brug for, og jeg havde overhovedet ikke tænkt de tanker..

det lyder da som nogle super gode gaver

og ja det er da vidst en skøn, betænksom datter der sådan giver sin mor massage.. skønt

Anmeld

25. december 2010

Bom

merle2010 skriver:

det lyder da som nogle super gode gaver

og ja det er da vidst en skøn, betænksom datter der sådan giver sin mor massage.. skønt

Ja prøv og tænk at man som 7 mdr kan købe så gode gaver, hvad ender det da ikke med???

Det lyder da også til at Merle fik nogle gode gaver..  Hvor længe holdte hun ud igår?? Matilde drattede om første gang kl 20 og så vågnede hun igen kl 21 og ville IKKE sove..  Men hun var total pyldret og drattede til sidst om igen kl 22.. Puha, lille pus, men man skal jo hellere ikke gå glip af noget på sin første juleaften..

Anmeld

25. december 2010

Brams

merle2010 skriver:

hvad fik jeres børn??

Lærke blev begavet med:

Bobby scooter med anhænger
Julekugle med hendes navn
Prinsesse gå-vogn
Spillelarve fra Play2learn
2 x Kidswood figurbræt
2 kasser med Lego
Masser af dyr fra Schleich
2 bøger
4 knoppuslespil
2 Brio-togbaner
Striktrøje
Babyborn badestol
Kasseapparat med madvarer
Bus med musik fra Fisher Price
ABC leg som "kugleramme"
Langærmet body
Bamse

Hun har brugt 2 dage på at pakke ud

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Tulle Mus skriver:

Ja prøv og tænk at man som 7 mdr kan købe så gode gaver, hvad ender det da ikke med???

Det lyder da også til at Merle fik nogle gode gaver..  Hvor længe holdte hun ud igår?? Matilde drattede om første gang kl 20 og så vågnede hun igen kl 21 og ville IKKE sove..  Men hun var total pyldret og drattede til sidst om igen kl 22.. Puha, lille pus, men man skal jo hellere ikke gå glip af noget på sin første juleaften..

merle kom sku først i seng 21.30 men havde så osse sovet fra 16 - 18.. så kunne hun jo være med ved julebordet og osse til at pakke lidt gaver op.. men efter 2 gaver, var hun altså færdig og måtte ind og sove.. de store holdt sku ud til kl. 24.30 hvor vi kørte hjem.. og der blev jeg jo nødt til at vække merle fordi hun skulle i tøjet.. tror du så hun ville sove da vi kom hjem hun sov først 02.30..

og så op og til julefrokost idag, hun har kun sovet 2 timer til middag, og er først lige faldet i søvn her for 10 min siden.. tror der er sket lidt for meget for hende de sidste to dage.. men nu skal der ikke ske mere, før til nytår.. men det bliver et stille og roligt nytår, men et vennepar, der osse her små børn.. hvad skal i til nytår???

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Brams skriver:

Lærke blev begavet med:

Bobby scooter med anhænger
Julekugle med hendes navn
Prinsesse gå-vogn
Spillelarve fra Play2learn
2 x Kidswood figurbræt
2 kasser med Lego
Masser af dyr fra Schleich
2 bøger
4 knoppuslespil
2 Brio-togbaner
Striktrøje
Babyborn badestol
Kasseapparat med madvarer
Bus med musik fra Fisher Price
ABC leg som "kugleramme"
Langærmet body
Bamse

Hun har brugt 2 dage på at pakke ud

HOLD DA OP med gaver.. men det lyder som nogle smadder gode gaver kan godt forstå hun har brugt 2 dage på at pakke ud.. hehe..

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

merle2010 skriver:

hvad fik jeres børn??

Min dejlig stedsøn fik, lego (småt lego da de store klodser ikke dyr i hans verden hehe) Han fik sengetøj, kugle til juletræet med slik i, et stort sæt med fire legetøjsmænd og køretøjere som var motorcyklen, bil, en gummiebåd, helikopter og skydevåben hehe. 

Hm... så fik han spil til sin nitendu, 

uha mener ikke at han fik flere ting her, det var bare en lille juleaften, men han har fået en masse ting i løbet af december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.