min gamle arbejdesplad ville gerne sætte den op, men ikke forsvaret desværre...
Så det eneste jeg kan gøre er at skrive et andet kørselsfradrag påsom er for lille og så skrive det rigtige.
Synes bare tit at uanset hvordan man prøver at kringle den, så ender man ofte med at skylde dem:-)
Ikke så tit mig, men min mand, som endda har fået af vide fra lønkontoret at alt burde være ok.
Den her gang har jeg sat lønnen til 240.000 kr, memn tjente faktisk mere fordi jeg fik diverse tillæg, dog kun 20.000 mere, så det har jeg jo sådan set betalt skat af.å der burde jeg være sikret.
Men mit kørselsfradrag har jeg sat til 7000 kr, men det ligger nærmere de 25.000 kr, så jeg håber det kan afhjælpe at jeg skylder dem noget.
Er sgu ikke et matematisk geni, med med mindre der er lavet andre mærkelige regler, så burde de jo næsten skylde mig. Men lad os se, er før blevet slemt skuffet go sidste år kostede det så 3200.
Man får jo også noget fradrag beregnet på ens indkomst, så hvbis man sætter sin indkomst for højt kan man risikere at skylde for DET fradrag, fik jeg pænt forklaret af skat sidste år...BAH, sikke en møg jungle.
Anmeld