Skat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Plysbjørnen

du kan allerhøjst gå ind på told og skat og ændre din trækprocent. det burde du kunne selvom du er på kontant hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Pige2009

BBK skriver:

du kan allerhøjst gå ind på told og skat og ændre din trækprocent. det burde du kunne selvom du er på kontant hjælp

Det kan man da ikke mere

Anmeld

26. december 2010

Plysbjørnen

Baagøe skriver:

Det kan man da ikke mere

Det tror jeg nu nok, men er faktisk ikke sikker, men der hvor man ændre fradrag osv, i forskudsopgørelsen tror jeg nu nok man godt kan, men er ikke sikker.

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

BBK skriver:

Det tror jeg nu nok, men er faktisk ikke sikker, men der hvor man ændre fradrag osv, i forskudsopgørelsen tror jeg nu nok man godt kan, men er ikke sikker.

Man kan kun ændre i indkomst og lign. og så bliver ens fradrag og trækprocent automatisk genereret på bagrund heraf. Jeg har lige været inde og kigge...

Anmeld

26. december 2010

Plysbjørnen

Baagøe skriver:

Man kan kun ændre i indkomst og lign. og så bliver ens fradrag og trækprocent automatisk genereret på bagrund heraf. Jeg har lige været inde og kigge...

okay

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

BBK skriver:

okay

Jeg synes det er dødtræls, at man ikke længere kan ændre trækprocenten, men det er vel et eller andet sted fair nok fra SKATs side

Anmeld

26. december 2010

Plysbjørnen

Baagøe skriver:

Jeg synes det er dødtræls, at man ikke længere kan ændre trækprocenten, men det er vel et eller andet sted fair nok fra SKATs side

Det er jo det, ved sidste år (øh 2010) ændrede min mand det på hans arbejde, det regnede han også med at gøre i det nye år.

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

BBK skriver:

Det er jo det, ved sidste år (øh 2010) ændrede min mand det på hans arbejde, det regnede han også med at gøre i det nye år.

Ja, det kan man heldigvis stadig ved at kontakte sin arbejdsgiver og jeg har selv sat min trækprocent op i bogholderiet, men der er sat begrænsning på, så man max kan ændre den med en bestemt procentsats. Jeg husker desværre ikke, hvor mange procent det drejer sig om

Anmeld

26. december 2010

Muffinmus

min gamle arbejdesplad ville gerne sætte den op, men ikke forsvaret desværre...

Så det eneste jeg kan gøre er at skrive et andet kørselsfradrag påsom er for lille og så skrive det rigtige.

Synes bare tit at uanset hvordan man prøver at kringle den, så ender man ofte med at skylde dem:-)

Ikke så tit mig, men min mand, som endda har fået af vide fra lønkontoret at alt burde være ok.

Den her gang har jeg sat lønnen til 240.000 kr, memn tjente faktisk mere fordi jeg fik diverse tillæg, dog kun 20.000 mere, så det har jeg jo sådan set betalt skat af.å der burde jeg være sikret.

Men mit kørselsfradrag har jeg sat til 7000 kr, men det ligger nærmere de 25.000 kr, så jeg håber det kan afhjælpe at jeg skylder dem noget.

Er sgu ikke et matematisk geni, med med mindre der er lavet andre mærkelige regler, så burde de jo næsten skylde mig. Men lad os se, er før blevet slemt skuffet go sidste år kostede det så 3200.

Man får jo også noget fradrag beregnet på ens indkomst, så hvbis man sætter sin indkomst for højt kan man risikere at skylde for DET fradrag, fik jeg pænt forklaret af skat sidste år...BAH, sikke en møg jungle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.