Skat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Vidunderligeunger

hurtig hjælp..

Skal jeg angive MERE eller MINDRE i årsindkomst for at få penge tilbage i skat???

KNUS!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

eElak

angiv det som du regner med at tjene, og så bed arbejdspladsen om at sætte skatteprocenten op. :-)

Men ellers, så angiv mere.... 

(jeg hælder dog til %en)

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

KaLee skriver:

angiv det som du regner med at tjene, og så bed arbejdspladsen om at sætte skatteprocenten op. :-)

Men ellers, så angiv mere.... 

(jeg hælder dog til %en)

jeg får KH Så kan jeg ikke bede kommunen om .. eller hvad?? Kan se det skal gøres inden d. 31.12 hehe..

jeg modtager ca. 156000 men hvis jeg skriver 160000 på - så er jeg vel "sikret" ??

Anmeld

25. december 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

hurtig hjælp..

Skal jeg angive MERE eller MINDRE i årsindkomst for at få penge tilbage i skat???

KNUS!!

Jeg ville ikke bruge denne model, da du i sidste ende mister noget fradrag og så går det lige op på bundlinien. Bed i stedet arbejdspladsen om at sætte din skatteprocent op

Anmeld

25. december 2010

eElak

Nej, det kan du ikke gøre det der... 

KH der skriver du det beløb som du regner med at modtage... 

Dvs. 13.345 (er det ikke den nye sats) * 12

Det andet får jeg faktisk af vide er ulovligt (har lige juraveninden med på råd). 

Når man er KH modtager er det sjældent at man får penge tilbage til skat... men det er også sjældent at man så skal betale for meget tilbage igen.. 

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Jeg ville ikke bruge denne model, da du i sidste ende mister noget fradrag og så går det lige op på bundlinien. Bed i stedet arbejdspladsen om at sætte din skatteprocent op

okay

Anmeld

25. december 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

jeg får KH Så kan jeg ikke bede kommunen om .. eller hvad?? Kan se det skal gøres inden d. 31.12 hehe..

jeg modtager ca. 156000 men hvis jeg skriver 160000 på - så er jeg vel "sikret" ??

Havde ikke lige set dette indlæg. Det har intet at sige med de få tusinde kroner. Jeg ville blot skrive det reelle beløb for hvis du ændrer indkomsten ændres fradraget også...

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

KaLee skriver:

Nej, det kan du ikke gøre det der... 

KH der skriver du det beløb som du regner med at modtage... 

Dvs. 13.345 (er det ikke den nye sats) * 12

Det andet får jeg faktisk af vide er ulovligt (har lige juraveninden med på råd). 

Når man er KH modtager er det sjældent at man får penge tilbage til skat... men det er også sjældent at man så skal betale for meget tilbage igen.. 

hm okay. det gør jeg tak

Anmeld

25. december 2010

eElak

faktisk så er det opgivet automatisk, hvis du har fået KH hele året før, så der er ikke så meget du kan gøre ved det.. 

Anmeld

25. december 2010

Vidunderligeunger

KaLee skriver:

faktisk så er det opgivet automatisk, hvis du har fået KH hele året før, så der er ikke så meget du kan gøre ved det.. 

hehe okay. jeg dropper det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.