Rentesatser på opsparingskonto??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2008

MorCamilla

twinboys skriver:

Mener det er 7 % vi får.. Nordea...

Majbritt

Hmm, måske man skulle skifte bank, det var da en rigtig dejlig høj rente og så oven i købet på lønkontoen... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Eva skriver:

Åh ha...kan godt forstå du er lidt nervøs og selvom lægen har gjort det tit, så er det jo ok at du er nervøs, for det er jo ikke noget du tit er igennem, heldigvis...men dejligt at I bare har en helt stille og rolig weekend, det er nok vigtigt op til dagen.
Tænker meget på dig....

Hvor meget cirka, skal man have stående før det giver så høje renter, ved du det??
Det højeste jeg kan finde er 5,9%...

Knus..

Mange tak, det er rigtig dejligt at vide.. Mikkel er først lige kommet i seng nu, vi har ritig hygget inde foran fjernsynes med bananer og tegnefilm..(L) Det er bare så hyggeligt sådan noget...

Vi har over 500.000 stående, jeg tror nok at det skiller der, om der er mere eller mindre... Men jeg er ikke sikker, og det afhænger vist også af hvad det er for en bank man har hvor stort beløbet skal være for at få en høj rente...

Knus fra camilla.

Lyder hyggeligt...(L) vores aften gik desværre i kludder...men sådan er det jo nogen gange, desværre.
Jeg har kun halvdelen af jer, men må prøve at se hvad jeg kan finde ud af..
Tak for svar og stort kram...
(H)(H)(H)(H)

Anmeld

6. september 2008

MorCamilla

Eva skriver:

MorCamilla skriver:

Eva skriver:

Åh ha...kan godt forstå du er lidt nervøs og selvom lægen har gjort det tit, så er det jo ok at du er nervøs, for det er jo ikke noget du tit er igennem, heldigvis...men dejligt at I bare har en helt stille og rolig weekend, det er nok vigtigt op til dagen.
Tænker meget på dig....

Hvor meget cirka, skal man have stående før det giver så høje renter, ved du det??
Det højeste jeg kan finde er 5,9%...

Knus..

Mange tak, det er rigtig dejligt at vide.. Mikkel er først lige kommet i seng nu, vi har ritig hygget inde foran fjernsynes med bananer og tegnefilm..(L) Det er bare så hyggeligt sådan noget...

Vi har over 500.000 stående, jeg tror nok at det skiller der, om der er mere eller mindre... Men jeg er ikke sikker, og det afhænger vist også af hvad det er for en bank man har hvor stort beløbet skal være for at få en høj rente...

Knus fra camilla.

Lyder hyggeligt...(L) vores aften gik desværre i kludder...men sådan er det jo nogen gange, desværre.
Jeg har kun halvdelen af jer, men må prøve at se hvad jeg kan finde ud af..
Tak for svar og stort kram...
(H)(H)(H)(H)

Ja det kan godt betale sig at undersøge ved forskellige banker, så man får den bedste rente...

Anmeld

7. september 2008

Katjaro

twinboys skriver:

Majbritt

Det lyder godt nok vildt.....

I må have haft dem længe eller også har i gode forbindelser.

Hvis man tjekker deres hjemmeside er deres normal rente 0,25% på deres grundkonto (svarer vel til en lønkonto)

Hilsen Katja

Anmeld

7. september 2008

twinboys

Katjaro skriver:

twinboys skriver:

Majbritt

Hvis man tjekker deres hjemmeside er deres normal rente 0,25% på deres grundkonto (svarer vel til en lønkonto)

Hilsen Katja

Har været i samme bank i 33år...

Majbritt(H)

Anmeld

8. september 2008

Katjaro

twinboys skriver:

Katjaro skriver:

twinboys skriver:

Majbritt

Hilsen Katja

Majbritt(H)

Ja se det forklarer jo en del.
For os almindelige dødelige er det ikke en rente vi kommer i nærheden af.

Vi stod i Danske Bank for et år siden og skulle have 800.000 sat til opsparing (dog uden binding). Jeg tror de ville give os 3,5 procent. Forget it.

Så vi valgte Nothern Rock (indtil de lukkede), og nu så har vi BRF bank i stedet.

Hilsen Katja

Anmeld

8. september 2008

twinboys

Katjaro skriver:

twinboys skriver:

Katjaro skriver:

twinboys skriver:

Majbritt

Hilsen Katja

Majbritt(H)

Ja se det forklarer jo en del.
For os almindelige dødelige er det ikke en rente vi kommer i nærheden af.

Vi stod i Danske Bank for et år siden og skulle have 800.000 sat til opsparing (dog uden binding). Jeg tror de ville give os 3,5 procent. Forget it.

Så vi valgte Nothern Rock (indtil de lukkede), og nu så har vi BRF bank i stedet.

Hilsen Katja

Smiler...

Majbritt

Anmeld

8. september 2008

Honningblomst

Tusind tak for jeres svar...jeg fandt en bank der kunne give mig 5,9 % så den snuppede jeg og kedelig som jeg er, røg alle pengene på låst konto i min. 2 år...;)

Knus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.