Rentesatser på opsparingskonto??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
17 svar
0 synes godt om
6. september 2008

Honningblomst

Hej piger...
Vile lige høre jer hvad i får af renter på jeres opsparing.
Jeg kunne få 4,5% i Danske bank og 5% i maxbank...men da jeg jo gerne vil have mest muligt renter på, så ville jeg høre hvor I har opsparing og hvor meget I får??
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2008

MorCamilla

Hej Eva.

Vi har en højrente konto med X antal kroner indsat og jo mere man "binder" i banken, med en opsigelesvarsel på 3 måneder eller ½ år, jo højre er renten.. Vores rente er på 6,5% men vi har også en opsigelsesvarsel på ½ år hvis vi vil hæve pengene...

Anmeld

6. september 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Hej Eva.

Vi har en højrente konto med X antal kroner indsat og jo mere man "binder" i banken, med en opsigelesvarsel på 3 måneder eller ½ år, jo højre er renten.. Vores rente er på 6,5% men vi har også en opsigelsesvarsel på ½ år hvis vi vil hæve pengene...

Tak søde camilla og det var da en VILD høj rente....hvor er det henne, hvis jeg må spørge.
Jeg skal bind emine penge i min 2 år, så håber det kan give lidt.:) til betaling af lån, hus osv, når jeg er færdig.:)

Hvordan har du det...er det en lang weekend, inden det bliver mandag, eller går det ok...må være meget mærkeligt og rart det snart er overstået.

Stort kram og mange tanker....mange kram får du også..(L) det fortjener du om nogen.
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

Anmeld

6. september 2008

MorCamilla

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f] Hej Eva. Vi har en højrente konto med X antal kroner indsat og jo mere man "binder" i banken, med en opsigelesvarsel på 3 måneder eller ½ år, jo højre er renten.. Vores rente er på 6,5% men vi har også en opsigelsesvarsel på ½ år hvis vi vil hæve pengene...[/citat] Tak søde camilla og det var da en VILD høj rente....hvor er det henne, hvis jeg må spørge. Jeg skal bind emine penge i min 2 år, så håber det kan give lidt.:) til betaling af lån, hus osv, når jeg er færdig.:) Hvordan har du det...er det en lang weekend, inden det bliver mandag, eller går det ok...må være meget mærkeligt og rart det snart er overstået. Stort kram og mange tanker....mange kram får du også..(L) det fortjener du om nogen. (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H) (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)[/citat] Jeg er nu også ganske godt tilfreds, men det er også mange penge vi har til at stå.. Det er i Morsø Andelskasse vi har vores højrente konto.. Da vi undersøgte renter mange steder da jeg fik min erstatning fra arbejdsskadestyrelsen, var det der vi ville kunne få mest.. Jeg må indrømme at jeg bliver mere og mere nervøs for på mandag jo tættere jeg kommer på det..:'( Det er jo dumt for lægen har lavet sådan nogle operationer 1000 gange, men jeg har aldrig lige prøvet det før jo.. Men vi har en dejlig weekend helt uden planer, vi har bare hygget os og bagt lidt kage, boller og fransbrød (hvilket Mikkel elsker når vi gør:D) Så der er blevet fyldt op i fryseren igen, så vi har lidt til de mange besøgende der sikkert kommer i næste uge..;) Så I morgen står den på lidt rengøring, så jeg ikke skal i gang med det lige efter operationen.. Mange tak for alle dine kram, det er bare rigtig dejligt, og hvor de varmer.. Knus fra Camilla.

Anmeld

6. september 2008

Katjaro

Hej Eva
Som udgangspunkt så kan du få højere rente hvis du vil binde dine penge.

Men jeg kan anbefale dig at gå ind på http://www.mybanker.dk hvor du kan sammenligne alt fra lån til opsparing.

Hilsen Katja

PS. et direkte link til opsparingen er her: http://www.mybanker.dk/bank/ny_konto/opsparing/?ba nk_saerlige_betingelser_grafisk=on

Anmeld

6. september 2008

Honningblomst

Åh ha...kan godt forstå du er lidt nervøs og selvom lægen har gjort det tit, så er det jo ok at du er nervøs, for det er jo ikke noget du tit er igennem, heldigvis...men dejligt at I bare har en helt stille og rolig weekend, det er nok vigtigt op til dagen.
Tænker meget på dig....

Hvor meget cirka, skal man have stående før det giver så høje renter, ved du det??
Det højeste jeg kan finde er 5,9%...

Knus..

Anmeld

6. september 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Hej Eva
Som udgangspunkt så kan du få højere rente hvis du vil binde dine penge.

Men jeg kan anbefale dig at gå ind på http://www.mybanker.dk hvor du kan sammenligne alt fra lån til opsparing.

Hilsen Katja

PS. et direkte link til opsparingen er her: http://www.mybanker.dk/bank/ny_konto/opsparing/?ba nk_saerlige_betingelser_grafisk=on

Tak...:)
Det er også meningen de som min. skal bindes i 2 år..det sted det giver mest, der kan jeg få 30.000kr i renter for de par år...
Knus..

Anmeld

6. september 2008

twinboys

Mener det er 7 % vi får.. Nordea...

Majbritt

Anmeld

6. september 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Åh ha...kan godt forstå du er lidt nervøs og selvom lægen har gjort det tit, så er det jo ok at du er nervøs, for det er jo ikke noget du tit er igennem, heldigvis...men dejligt at I bare har en helt stille og rolig weekend, det er nok vigtigt op til dagen.
Tænker meget på dig....

Hvor meget cirka, skal man have stående før det giver så høje renter, ved du det??
Det højeste jeg kan finde er 5,9%...

Knus..

Mange tak, det er rigtig dejligt at vide.. Mikkel er først lige kommet i seng nu, vi har ritig hygget inde foran fjernsynes med bananer og tegnefilm..(L) Det er bare så hyggeligt sådan noget...

Vi har over 500.000 stående, jeg tror nok at det skiller der, om der er mere eller mindre... Men jeg er ikke sikker, og det afhænger vist også af hvad det er for en bank man har hvor stort beløbet skal være for at få en høj rente...

Knus fra camilla.

Anmeld

6. september 2008

twinboys

Vores er bare en lønkonto...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.