Man kan da ikke abortere uden at bløde? Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Holbæktrunten

Har det præcis ligesom dig - bortset fra at jeg ikke kunne nøjes med 2 teste, tror jeg over den sidste uges tid har taget omkring 15  De 10 af dem dog på samme tid, lige da jeg stod med den første test. Kunne ikke rigtigt tro på det...

Jeg er også smadder bange for at der skal gå noget galt - bla andet fordi at jeg slet ikke føler mig gravid. Har ingen symptomer overhovedet, udover 2 streger på pindene og lidt murren i understellet, hvilket også er på retræte. Og det ved jeg heldigvis er ganske normalt.

Og så skulle jeg hilse og sige fra (en vikarierende læge, ikke min egen) at når der er to streger, så ER du gravid. De kan bekræfte det ved en GU omkring uge 6, men ellers gør de som du selv har gjort - tester din urin. KEDELIGT! Så et eller andet sted er det lidt held i uheld at min egen læge først er tilbage efter nytår, så han kan bekræfte min graviditet ved en GU :0)

Krydser fingre for os begge - selvfølgelig får vi vores små guldklumper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Frøken J.

Men hvad sker der så ved sådan en missed abortion? Det skal vel ud igen på et tidspunkt, eller? Hvordan foregår det?

Anmeld

25. december 2010

Muffinmus

altså en GU viser sådan set bare du har et graviditets hormal i dig der laver forandringer dernede, det samme sker desværre også ved en MA eller en MOLA----så det kan man ikke bruge til ret meget.

Det eneste længe kan sige er at ja, du er er gravid, ikke om der er liv derinde eller ej. Min læge sagde jo netop at alt så godt ud derinde og at livmoderen havde den rigtige str efter hvad uge jeg var i osv...Men en scanning viste den var død i uge 8 engang. SÅ røvtur når man tror lægen ved alt, de gætter sig jo kun frem og håber som vi, at alt er ok derinde.

Men faktum er jo hver 4 graviditet IKKE bliver til et levende barn.Om de så går til i en bio, eller det er en SA eller Ma eller lign er jo lige meget. Kan nemlig huske første gang jeg mistede ved min Ma, anede ikke så mange  rent faktisk mistede og blev meget overrasket. Følte jeg var alene om det i verden, men blev dælme klogere. Da jeg så nogle år senere mistede igen blev jeg bare skuffet og rigtig sur, for synes jo jeg hadve taget MIN del:-)

Så jeg har været gravid 4 gang eog har 2 børn og ved at ska jeg have flere, så er chancerne da for at jeg skal igennem endnu en abort der. Og den er skræmmende, man vil samtidig dog også sige at de er det HELE værd, og selv om jeg ville blive ked af det, så ville jeg med glæde gå igennem endnu en abort hvis det betød jeg bagefter ville få endnu en guldklump.

Så jo, man kan godt frygte sin sin baby derinde, men man kan ikke gøre andet end at tro på det bedste hvis der ikke er noget der modsiger det.

Har man ikke blødt er man rigtigt godt fra start, og det med at symptomerne forsvinder, det kan de gøre dag for dag for så at komme igen med fuld styrke.

Så vil ikke sige i ikke skal være nervøse, for man ER bare nervøs, det er vist abre en del af det at bære noget så fantastisk derinde i sin mavse.

Så er sikker på i nok skal gå fint igennem og igen, tro på det bedste indtil andet er bevist

l

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.