Man kan da ikke abortere uden at bløde? Eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.608 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. december 2010

heisamig

Hej I skønne damer.

Håber I havde en fantastisk aften igår...

Jeg er nødt til at spørge om noget - et beroligende spørgsmål til en for-nyligt-fundet-ud-af-at-jeg-er-gravid-bekymret

Jeg har testet positiv med to dages mellemrum - ingen tvivl. Kan jeg abortere uden at bløde? Kan der ske noget uden man opdager det?? Altså kort - kan jeg være sikker på, at min ønskebarn er hvor det skal være hvis ikke jeg har blødt?

Og undskyld - jeg er nok bare nervøs og uudholdelig, men det må man nok vænne sig til at være, tænker jeg

Jeg har ikke fattet min graviditet endnu. Har heller ikke været til lægen eller noget endnu - det glæder jeg mig til. Så er det lidt mere virkeligt.

Juleknus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

LinLin

Er ked af at sige det, men der er desværre noget der hedder missed abortion, hvor kroppen ikke opdager fosteret er gået til...

Jeg var MEGET nervøs indtil jeg havde set at der var nogen derinde (til NF) - det er helt naturligt

Anmeld

25. december 2010

JuelZ

følger lige med

Anmeld

25. december 2010

heisamig

Åh det var lige sådan noget jeg frygtede... Hmm... Nåh, men hvorfor i al verden skulle det ske.. Det må man vel også bare tænke og tro på, at det hele er i den skønneste orden.

De kloge ord med, at med en positiv graviditetstest medfølger bekymringer tror jeg på nu...! heh

Anmeld

25. december 2010

LinLin

heisamig skriver:

Åh det var lige sådan noget jeg frygtede... Hmm... Nåh, men hvorfor i al verden skulle det ske.. Det må man vel også bare tænke og tro på, at det hele er i den skønneste orden.

De kloge ord med, at med en positiv graviditetstest medfølger bekymringer tror jeg på nu...! heh

- det er da også sådan du skal tænke

Fortsat god graviditet!

Anmeld

25. december 2010

Amso

heisamig skriver:

Min første graviditet, opdagede min krop ikke at fosteret var gået til før NF... Men hun fortalte mig også at det var ret sjældent det skete på den måde..! Så det var ikke noget man skulle gå og være nervøs overfor, eller regne med skete..

Så tillykke med stregerne  Prøv at nyd det  , ( selv om det svært ikke at være lidt nervøs overhovedet ) . Super dejlig julegave at få

Anmeld

25. december 2010

Zibi_84

Jeg var præcis lige så bekymret som dig!! Jeg turde slet ikke tro på at jeg skulle nå til de 12 uger. Men min gynækolog sagde at man(som de andre piger fortæller) godt kan komme ud for at fosteret er gået til i maven, uden at bløde. Men det var yderst sjældent. Hvor langt er du henne?? Jeg var nemlig stadig skeptisk da jeg nåede til uge 13, og synes ikke der skete noget? Så jeg kom til tryghedsscanning(alt var fint). Der fortalte den overlæge/gynækolog som skannede mig, at når man er nået over de 12 uger, så er chancen for at forlade fødestuen med et lille levende barn i hænderne, 95%. Dvs. 5% chance for at det går til efter de 12 uger. Ved det er svært, men er helt sikker på at det nok skal gå)

Anmeld

25. december 2010

heisamig

Kære Zibi.

SIkke en dejlig opmuntrene besked - tusind tak!!!

Jeg ved ikke hvor langt jeg er henne - havde sidste mens d. 12. okt, men har haft uregelmæssige menser i et år (siden jeg stoppede med p-piller), og jeg testede positiv d. 20. dec og d. 22. dec... Jeg glæder mig vildt til at komme til læge, så hun måske kan fortælle mig lidt mere om hvor langt hun vil skyde på jeg er henne. Eller måske bliver det først til en scanning.

Jeg er faktisk bekymret for, at det skal slutte inden det overhoved er startet - det er der den ligger tror jeg. Jeg har jo "kun" testet to gange og har ikke været ved lægen eller noget. Så det er stadig meget uvirkeligt... Men jeg må sige, at jeg læænge har haft det som om, at der var hændt et mirakel...!

Anmeld

25. december 2010

heisamig

Efter en gåtur er jeg kommet i tanker om, at jeg skrev et indlæg herinde tidligere, da jeg havde det som om jeg var gravid... Nu har jeg lige tjekket og set at jeg skrev det den 19. nov og på det tidspunkt havde jeg haft det sådan 1-2 uger....

Hvad tror I????

Anmeld

25. december 2010

Muffinmus

jeps, kan man sådan set godt...det er sket for enkelte, eller f.eks en MOLA graviditet eller en missed abortion. Det er den mest almindelige og kender selv flere incl mig selv der har været igennem det desværre.

Men så længe du ikke har bevis for andet, må du tro på det bedste .-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.