Jer med smukke hunde og kat og lign

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Chr-Hei

TinaMajdah91Juel skriver:

Hvad gør i nytårsaften med jeres dyr ??
- får de piller, eller er de vant til at være med ??
- lukker i dem inde eller har i dem blandt jer ??
- får de lov til at komme med ud hvis det er det de vil ??

det er Diablos første år, og indtil videre vender han sig bare om og lægger hovedet på sned og gøer en enkelt gang af det lille fur der kommer når en raket bliver sendt op... men han får en enkelt pille : Zylkéne 450mg..

Og forresten, glædelig jul alligevel og godt nytår

Vi har to hunde.. Den ene hanhund på to år reagere slet ikke på noget.. (er bareligeglad) Så har jeg en lille tæve på lidt over et år og hun ragerer bare der kommer et lille boom så hende har vi fået piller til fra dyrelægen som skulle gøre hun ikke ligger mærke til så meget.. Hun vil ellers slet ikk få noget ud af aftenen og os heller ikke.. Hun er helt ustyrlig.. Men hanhunden får intet da jeg ikke syntes det er nødvendigt når han alligevel er ligeglad..

Vi har dem ved os hele aftenen.. Nu skal vi så heller ikke noget vildt(:

Syntes det er synd bare lukke dem inde især når hun reagere som hun gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

tingimor

vores hønserotte lægger sig med alle 4 potter i vejeret og håber bare på der er nogle af nytårs gæsterne der vil nusse hende lidt. hun er ligeglad så længe hun kan mærke vi er der 

Anmeld

25. december 2010

Diana...

Vi giver ikke noget til vores hund og han er sammen med os. Vi skal dog lige ud et par timer max fra kl 17 af men er hjemme igen senest kl 19 så han når ikke og være alene så længe og ikke når det begynder og buldre. Men han er også helt lige glad med det. 

Vores katte som er ude katte får så ikke lov til at komme ud fra d. 30 til d. 1 jeg tør ikke de skal være ude når de skal fyre voldsomt af så de bliver holdt inde. 

Anmeld

25. december 2010

otlitrom

tingimor skriver:

vores hønserotte lægger sig med alle 4 potter i vejeret og håber bare på der er nogle af nytårs gæsterne der vil nusse hende lidt. hun er ligeglad så længe hun kan mærke vi er der 

Bliver simpelthen nød til at spørge, hvad en hønserotte er?

Vores kat æææælsker fyrværkeri. Vi bor i midtbyen, og hun sidder gerne i vinduet og kigger ud, og prøver at fange de farvede prikker på himlen, ligesom hun fanger snefnug nu. Hun er helt kold

I år skal hun være på landet hos min far, da vi selv er på ferie. Jeg tror hun kommer til at sove sig ind i det nye år foran brændeovnen

Anmeld

26. december 2010

Mira0911

Vores har reageret forskelligt hvert år... Han bliver 3 år til Maj... Han er i samme rum som os.. Og til midnat er jeg altid inde hos ham, mens de andre hygger sig udenfor... 

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

vores lille Obi kan jeg ikke huske hvordan han reagerede sidste år, jeg tror bare han hyggede sig.. i år kommer vi bare til at ligge i sengen nytårsaften kæresten og jeg, og ser film og æder mad og snoller osv... og snakker sammen osv... ikke noget vildt og hunden er self. med i sengen,, uden bedøvelse. det syntes jeg er synd når han ikke er et nervevrag.. 

Anmeld

26. december 2010

Pena

Kloster skriver:

Hej.

Vores den gamle lab er vild bange. Hun ryster og ryster. Men vi er hjemme og hun ligger bare stille. Helst i brusekabinen ell under min side af sengen. Hun vile ikke ud og det kommer hun heller ikke så. Hun kan holde sig i over et døgn, så der er ingen problemer der.

Vores han lab er fuldstændig ligeglad. Han vader bare rundt sammen med os andre.

Vi har også 2 katte. Dem vil jeg gerne have inde, men desværre har vi ingen rum, de kan lukkes ind i, så der må vi bare sørge for, de ikke kommer ud. Dog har de før været ude nytårsaften, hvis de ikke er kommet hjem ell hvis de er kommet ud. Og de kommer hjem igen dagen efter.

Jeg vil ikke give mine dyr piller. Jeg synes det er synd, at de ikke bliver "bedøvet" ordentligt og de når at mærke at de ikke kan holde på urin og aff og ikke kan styre sig selv. Det tror jeg er en større psykisk belastning på denne dag end det er at de kan mærke sig selv 100% også er de i trykke og vante hænder/rammer.

Det fungere ved os.

VH Kloster

Prøv at google Zylkene. Det er et naturmiddel, som beroliger uden at bedøve. Måske din ene hund kunne have godt af det.

Jeg overvejer selv at give min hund det over en længere periode, da han desværre har et meget sart sind, og min hundeadfærds terapeut anbefalede disse piller. Jeg er selv imod det, men synes faktisk Zylkene lyder ok. Så tror det skal prøves.

Anmeld

26. december 2010

Pena

kitty skriver:

Bliver simpelthen nød til at spørge, hvad en hønserotte er?

Vores kat æææælsker fyrværkeri. Vi bor i midtbyen, og hun sidder gerne i vinduet og kigger ud, og prøver at fange de farvede prikker på himlen, ligesom hun fanger snefnug nu. Hun er helt kold

I år skal hun være på landet hos min far, da vi selv er på ferie. Jeg tror hun kommer til at sove sig ind i det nye år foran brændeovnen

Haha. Ja man ser pludselig lige et sjovt billede for sig. Mon ikke det er en hønsehund??

Anmeld

26. december 2010

Oxydation

vi har 4 hunde, de 3 af dem siger ikke rigtig noget til det.

De går rundt iblandt os

Men den 4 hund kan virkelig ikke lide fyrværkeri

Hun holder sig gerne, hun vil ikke ud og gå tur, og hun gemmer sig nærmest under sengen (hun er en schæfer) hun får nødhjælpsdråber

Anmeld

26. december 2010

JuelZ

Pena skriver:

Prøv at google Zylkene. Det er et naturmiddel, som beroliger uden at bedøve. Måske din ene hund kunne have godt af det.

Jeg overvejer selv at give min hund det over en længere periode, da han desværre har et meget sart sind, og min hundeadfærds terapeut anbefalede disse piller. Jeg er selv imod det, men synes faktisk Zylkene lyder ok. Så tror det skal prøves.

vi bruger selv Zylkene og det kan helt klart anbefales i længere perioder - var bare lige nødt til at kommentere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.