Jer med smukke hunde og kat og lign

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. december 2010

JuelZ

Hvad gør i nytårsaften med jeres dyr ??
- får de piller, eller er de vant til at være med ??
- lukker i dem inde eller har i dem blandt jer ??
- får de lov til at komme med ud hvis det er det de vil ??

det er Diablos første år, og indtil videre vender han sig bare om og lægger hovedet på sned og gøer en enkelt gang af det lille fur der kommer når en raket bliver sendt op... men han får en enkelt pille : Zylkéne 450mg..

Og forresten, glædelig jul alligevel og godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

PernilleB

mine forældres hund kommer i pension... der hvor den er købt der tilbyder de pension til 100 kr pr døgn..

Anmeld

25. december 2010

merichs

TinaMajdah91Juel skriver:

Hvad gør i nytårsaften med jeres dyr ??
- får de piller, eller er de vant til at være med ??
- lukker i dem inde eller har i dem blandt jer ??
- får de lov til at komme med ud hvis det er det de vil ??

det er Diablos første år, og indtil videre vender han sig bare om og lægger hovedet på sned og gøer en enkelt gang af det lille fur der kommer når en raket bliver sendt op... men han får en enkelt pille : Zylkéne 450mg..

Og forresten, glædelig jul alligevel og godt nytår

Vores hund får nogle piller. Han har ikke sagt noget til at der kommer en enkelt raket op en gang i mellem, men når det går løs ved midnat er han et nervevrag hvis ikke han får noget beroligende. Og så er han ellers i stuen sammen med os

Vores 2 katte får ikke noget, de er ret ligeglade med "skrald og bang"

Anmeld

25. december 2010

Kloster

Hej.

Vores den gamle lab er vild bange. Hun ryster og ryster. Men vi er hjemme og hun ligger bare stille. Helst i brusekabinen ell under min side af sengen. Hun vile ikke ud og det kommer hun heller ikke så. Hun kan holde sig i over et døgn, så der er ingen problemer der.

Vores han lab er fuldstændig ligeglad. Han vader bare rundt sammen med os andre.

Vi har også 2 katte. Dem vil jeg gerne have inde, men desværre har vi ingen rum, de kan lukkes ind i, så der må vi bare sørge for, de ikke kommer ud. Dog har de før været ude nytårsaften, hvis de ikke er kommet hjem ell hvis de er kommet ud. Og de kommer hjem igen dagen efter.

Jeg vil ikke give mine dyr piller. Jeg synes det er synd, at de ikke bliver "bedøvet" ordentligt og de når at mærke at de ikke kan holde på urin og aff og ikke kan styre sig selv. Det tror jeg er en større psykisk belastning på denne dag end det er at de kan mærke sig selv 100% også er de i trykke og vante hænder/rammer.

Det fungere ved os.

VH Kloster

Anmeld

25. december 2010

Nemesis

Balder plejer at være ligeglad hans søster har vi endnu ikke selv haft et nytår men hun skulle være mere urolig, men vi h åger at balders ro vil smitte af på hende.

De er Sammen med os og vi er hjemme så alt er velkendt.

Sisse

Anmeld

25. december 2010

svanen73

Jeg skal på arbejde i år og vil ik være hjemme...men jeg plejer at trække alle gardiner for, tænde lys og lade radioen køre, sørger for alle døre står åbne...så de kan gemme sig hvor de har lyst.

Har 2 katte...

Anmeld

25. december 2010

Amso

Første år med Nana vores hund, havde vi ikke noget til hende, for ville ikke give hende piller hvis ikke det var nødvendigt... Og det var bare sååå synd for hende, hun var ekstrem bange. Så 2. år og også i år, får hun noget beroligende fra dyrelægen.. Hun bliver ikke lukket inde, får lov at være blandt os andre ( vi er aldrig mange til nytår ), og hvis hun vil skubbe lidt til sofaen og ligge der og føle sig tryk så får hun lov til det. Eller hvis hun vil ind i vores soveværelse. Alt for at hun føler sig så tryk som muligt, også selv om der så gælder andre "husregler" den dag  I år skal vi hjem til mine forældre på landet, og de har også hund. Hun er vant til at komme derhjem, så hun kommer me derhjem i år. De har kun 1 nabo, og vi skal ikke selv fyre af, så der bliver ikke så meget larm.

Anmeld

25. december 2010

Corn

Vores hund får ikke noget. Han bryder sig ikke specielt om det, men det bliver bedre og bedre for hvert år. Så der er ingen grund til at give noget.

Hvis det er jeres dyrs første nytår, hvorfor så give noget, før I kender reaktionen fra dyret???

Anmeld

25. december 2010

FrkC

Walther er kold i røven Lidt underligt da han egentlig er en lidt nervøs hund overfor mange ting.. Men nytårsskyts, det rager ham et meget lille sted!! Han er hjemme, vi bor i en lille by, hvor der ik er det helt vilde.. Alle vores naboer er stort set ældre mennesker, så han er ganske godt tilpas.. Vi går en rigtig god tur, træner og aktiverer om dagen så han er godt træt, både fysisk og mentalt.. Så vælter han nærmest med det samme han kommer ind.. Når vi tager af sted, så ruller vi persienner ned og tænder for musik, så er der lidt "baggrundsstøj"

Anmeld

25. december 2010

JuelZ

Macaab skriver:

Vores hund får ikke noget. Han bryder sig ikke specielt om det, men det bliver bedre og bedre for hvert år. Så der er ingen grund til at give noget.

Hvis det er jeres dyrs første nytår, hvorfor så give noget, før I kender reaktionen fra dyret???

vi giver ham heller ikke noget, men pillerne er købt i tilfælde af at der sku komme anden reaktion på ham. men hans svigerforældre (altså min forlovede) har en hund som er skræmt, så hvis han diablo kan mærke det så vil han os blive det, men de har jo 2 hunde, den ene er kold i røven og den anden er pisse bange..

og hold kæft hvor var det forvirrende skrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.