Måske godt man kun har ét barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Nattøs

Brams skriver:

Skal jeg nok  Hun er dog kun 14 mdr. og har ikke helt forstået konceptet med gaver, blot at det er fedt at rive papiret i stykker

Hehe hun skal bare lære at sige tak Hun kan også bare stave det, i skal bare rende rundt og sige tak tak tak og lade hende lære jeres mund mens i siger det(har jeg hørt et eller andet sted) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Brams

Nattøs skriver:

Hehe hun skal bare lære at sige tak Hun kan også bare stave det, i skal bare rende rundt og sige tak tak tak og lade hende lære jeres mund mens i siger det(har jeg hørt et eller andet sted) 

Hi hi, den skulle være hjemme så, for hun render rundt og siger "tak tak" hver eneste gang hun får noget eller når hun gerne vil have noget

Anmeld

25. december 2010

merle2010

vi havde osse mega mange pakker.. men vi har så også 3 børn og de mangler endda stadig nogle pakker fra deres farmor og farfar som bor langt væk... de har heller ikke fået pakket deres julegaver op endnu.. der er jo så mange, og idag kunne vi ikke nå at lege med dem, da vi skulle til julefrokost... dog har jeg pakket den mindstes julegaver op og sat dem frem til hende.. hængt dem på hendes seng o.s.v. håber hun bliver glad for dem..

Anmeld

25. december 2010

Brams

merle2010 skriver:

vi havde osse mega mange pakker.. men vi har så også 3 børn og de mangler endda stadig nogle pakker fra deres farmor og farfar som bor langt væk... de har heller ikke fået pakket deres julegaver op endnu.. der er jo så mange, og idag kunne vi ikke nå at lege med dem, da vi skulle til julefrokost... dog har jeg pakket den mindstes julegaver op og sat dem frem til hende.. hængt dem på hendes seng o.s.v. håber hun bliver glad for dem..

Det lyder rigtig hyggeligt, så bliver hun overrasket når hun kommer hjem

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

Brams skriver:

Hi hi, den skulle være hjemme så, for hun render rundt og siger "tak tak" hver eneste gang hun får noget eller når hun gerne vil have noget

Hehe jamen så er hun da et godt stykke på vej

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Brams skriver:

Det lyder rigtig hyggeligt, så bliver hun overrasket når hun kommer hjem

hun ligger inde i sengen og kigger på det nu.. hun kan ikke forstå hvordan alt det legetøj og bamser pludselig er havnet i hendes seng.. så er det lige pludseligt ikke så kedeligt at komme i seng mere

Anmeld

25. december 2010

Brams

merle2010 skriver:

hun ligger inde i sengen og kigger på det nu.. hun kan ikke forstå hvordan alt det legetøj og bamser pludselig er havnet i hendes seng.. så er det lige pludseligt ikke så kedeligt at komme i seng mere

Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.