Måske godt man kun har ét barn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2010

Brams

Naannaa87 skriver:

Vi har været 10 voksne og et barn her og der lå 72 julegaver her i stuen og ventede på at blive pakket op

Det lyder jo fuldstændig fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Na-Wi

Brams skriver:

Det lyder jo fuldstændig fantastisk

Vi har en lille forkælet dreng han fik ihvertfald høstet en god del af de gaver, og det tog godt nok sin tid at få dem alle åbnet da vi har den regel at man kun åbner en af gangen

Anmeld

25. december 2010

ESV

Naannaa87 skriver:

Vi har en lille forkælet dreng han fik ihvertfald høstet en god del af de gaver, og det tog godt nok sin tid at få dem alle åbnet da vi har den regel at man kun åbner en af gangen

Den regel plejer vi også at have men skippede den i år, ellers var vi ikke blevet færdige endnu tror jeg..

hvad siger du Nanna, skal vi være børn igen?? De får jo SYGT mange gaver!!

Anmeld

25. december 2010

Brams

Naannaa87 skriver:

Hvor er det bare herligt. Her opgav vi at tælle Lærkes gaver efter vi nåede 20 stk. Hun måtte åbne over 2 dage, for hun kunne slet ikke overkomme alle de pakker og ville jo også gerne lege med nogle af dem

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

Brams skriver:

Så fik vi fundet alle pakkerne frem, hold da op hvor er det blevet til mange. Godt vi skal være hjemme i julen, for de kunne vist ikke være i bilen.

Rigtig glædelig jul til alle

sådan er det at være børnefamilie tror jeg

Anmeld

25. december 2010

Brams

Nattøs skriver:

sådan er det at være børnefamilie tror jeg

Ja du har helt sikkert ret

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

Brams skriver:

Ja du har helt sikkert ret

Ja for her i hytten, da vi holdte jul med min stedsøn, var de næsten alle sammen til ham, trods at vi sad to voksne mennesker her også

Anmeld

25. december 2010

Brams

Nattøs skriver:

Ja for her i hytten, da vi holdte jul med min stedsøn, var de næsten alle sammen til ham, trods at vi sad to voksne mennesker her også

Ja det samme skete her. Ud af pakkerne på billedet var kun et par stykker til min mand og jeg, resten fik Lærke

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

Brams skriver:

Ja det samme skete her. Ud af pakkerne på billedet var kun et par stykker til min mand og jeg, resten fik Lærke

hehe så husk at lære hende at sige tak for gaver

Anmeld

25. december 2010

Brams

Nattøs skriver:

hehe så husk at lære hende at sige tak for gaver

Skal jeg nok  Hun er dog kun 14 mdr. og har ikke helt forstået konceptet med gaver, blot at det er fedt at rive papiret i stykker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.