En gave i overskud :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

PernilleB

Majeha skriver:

Måske en lidt misvisende overskrift, men havde lavet en rigtig fin gave med billede af Luc til hans oldemor (min farmor), som desværre aldrig nåede at få den.

Fik en opringning af min far i morges. Min farmor var stille sovet ind i går morges. 2 dage før juleaften, som min farfar gjorde det for ca. 12-13 år siden. Min onkel, hendes ældste søn bor i Norge, men var i år kommet til Danmark for at holde jul hos familien her. Han kom heldigvis i tirsdags, så de nåede at mødes en sidste gang.

Har den sidste måneds tid skulle besøge hende sammen med Luc, men har hele tiden udskudt det, fordi hun havde det rigtig skidt og ikke kunne overskue noget. Vi nåede desværre aldrig at tage afsked.

Hendes julegave ligger stadig på bordet med ordene:

"Til oldemor fra Lucas ".  

Ej hvor er det bare ærgeligt..!!  kram herfra... men hvis det var hendes tur, så er det det bedste... jeg har selv lige mistet et familiemedlem her sidste uge... kræft..

og min kærestes mormor, nåede aldrg a se hendes oldebarn, og den dag hvor vi skulle ud og vise hende, fandt vi hende desværre død... men det er vigtigt a i husker de gode ting om hende, og husker vor glad hun var og hvor højt hun elsker jer..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Carina1977

Majeha skriver:

Tak for jeres krammere. Det varmer

Giver gaven til min far i stedet for. Der blev snakket om, hun skal kremeres og på de ukendtes grav, så ved ikke om man kan få ting med der. Men er ved godt mod trods alt. Hun var meget syg til sidst og bundet til sin iltmaskine. Hun ventede bare på at få fred.

Godt du har det ok trods omstændighederne, og nej det er jo heller ikke et værdigt liv, når de er så syge  

God ide at give gaven til en anden

jeg håber i trods alt får en god jul  

Anmeld

23. december 2010

Mor-til-asta-09

Majeha skriver:

Måske en lidt misvisende overskrift, men havde lavet en rigtig fin gave med billede af Luc til hans oldemor (min farmor), som desværre aldrig nåede at få den.

Fik en opringning af min far i morges. Min farmor var stille sovet ind i går morges. 2 dage før juleaften, som min farfar gjorde det for ca. 12-13 år siden. Min onkel, hendes ældste søn bor i Norge, men var i år kommet til Danmark for at holde jul hos familien her. Han kom heldigvis i tirsdags, så de nåede at mødes en sidste gang.

Har den sidste måneds tid skulle besøge hende sammen med Luc, men har hele tiden udskudt det, fordi hun havde det rigtig skidt og ikke kunne overskue noget. Vi nåede desværre aldrig at tage afsked.

Hendes julegave ligger stadig på bordet med ordene:

"Til oldemor fra Lucas ".  

Åh det er jeg så ked af at høre.

Er altid forfærdeligt at miste nogle af sine kære, og især her op til jul. Håber i kommer igennem både begravelsen og julen sammen som familie. Kæmpe krammer herfra

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Gør mig ondt at høre... Bliver tom for ord men sender et varmt knus afsted til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.