En gave i overskud :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Majeha

Måske en lidt misvisende overskrift, men havde lavet en rigtig fin gave med billede af Luc til hans oldemor (min farmor), som desværre aldrig nåede at få den.

Fik en opringning af min far i morges. Min farmor var stille sovet ind i går morges. 2 dage før juleaften, som min farfar gjorde det for ca. 12-13 år siden. Min onkel, hendes ældste søn bor i Norge, men var i år kommet til Danmark for at holde jul hos familien her. Han kom heldigvis i tirsdags, så de nåede at mødes en sidste gang.

Har den sidste måneds tid skulle besøge hende sammen med Luc, men har hele tiden udskudt det, fordi hun havde det rigtig skidt og ikke kunne overskue noget. Vi nåede desværre aldrig at tage afsked.

Hendes julegave ligger stadig på bordet med ordene:

"Til oldemor fra Lucas ".  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Carina1977

Majeha skriver:

Måske en lidt misvisende overskrift, men havde lavet en rigtig fin gave med billede af Luc til hans oldemor (min farmor), som desværre aldrig nåede at få den.

Fik en opringning af min far i morges. Min farmor var stille sovet ind i går morges. 2 dage før juleaften, som min farfar gjorde det for ca. 12-13 år siden. Min onkel, hendes ældste søn bor i Norge, men var i år kommet til Danmark for at holde jul hos familien her. Han kom heldigvis i tirsdags, så de nåede at mødes en sidste gang.

Har den sidste måneds tid skulle besøge hende sammen med Luc, men har hele tiden udskudt det, fordi hun havde det rigtig skidt og ikke kunne overskue noget. Vi nåede desværre aldrig at tage afsked.

Åhhh hvor må det gøre ondt på jer nu og så her op til jul

Det gør mig virkelig ondt på jeres vegne

Kram

Anmeld

23. december 2010

Laulund87

Åhh stort kram til dig, det er jeg ked af!

Anmeld

23. december 2010

Dot D

Hvor er det synd for dig, håber I klarer jer igennem julen med hinanden. I sådan en tid må familien stå sammen

Anmeld

23. december 2010

B&J

Majeha skriver:

starter lige med en kæmpe krammer til dig...

åhh jeg ved bare hvor ked af det du er for har desværre selv prøvet det med min bedste den 23 dec. det gør så ondt inden i og det er slet ikke til af beskrive.... men håber da i kommer til af nyde julen bare lidt selv om det er super hårdt....

rigtigt mange knus her fra

Anmeld

23. december 2010

JuelZ

jeg kondolere.. det er jeg virkelig ked af stor

Anmeld

23. december 2010

LinLin

Årh - det er jeg ked af at høre

Stort  til dig og din familie

Anmeld

23. december 2010

Carina1977

Majeha skriver:

Kom lige til at tænke på noget, og det kan godt være jeg kommer lidt for tæt på nu. Men jeg tænkte om hun måske kunne få det billede med i kisten? blot en tanke

Anmeld

23. december 2010

Pena

Åh det er aldrig rart at miste, og slet ikke i julen. Desværre er det en typisk tid for de ældre at gå bort.

Men jeg synes da bestemt (hvis I har lyst selvfølgelig) at hun stadig skal have sin gave fra Lucas. Den kunne jo lægges i kisten inden den lukkes. Det tror jeg ville være en go løsning for mig.

Og så håber jeg I må få en go jul trods alt, hvor I kan mindes alle de gode ting ved hende.

Anmeld

23. december 2010

Majeha

Carina1977 skriver:

Kom lige til at tænke på noget, og det kan godt være jeg kommer lidt for tæt på nu. Men jeg tænkte om hun måske kunne få det billede med i kisten? blot en tanke

Tak for jeres krammere. Det varmer

Giver gaven til min far i stedet for. Der blev snakket om, hun skal kremeres og på de ukendtes grav, så ved ikke om man kan få ting med der. Men er ved godt mod trods alt. Hun var meget syg til sidst og bundet til sin iltmaskine. Hun ventede bare på at få fred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.