Spørgsmål til jer der har født flere gange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Nemesis

Tjaa den gik om onsdagen og natten til søndag gik vandet....3 gang gik den 5 dage før vandret gik.

Mn livmoderhaæs har dog alle gange været helt intakt så hvis du slet ikke har noget tilbage så må der vel snart sket noget.

Håber du ikke det bliver liiiiige her i juledagene.

Sisse som fik knebet sammen og Sara
Er derfor først fra d. 25 dec.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

DK

Tak for svar! Ja det var jo lidt mere en blandet landhandel Men sådan er det jo med fødsler! Alt kan ske!

Jeg tror bare jeg vil være ekstra opmærksom på at tage en slapper her de næste par dage, og så må vi se hvad det betyder! Kirstine kom jo 37+4, men vejede også 3550 gram og var 53 cm. lang. Så stor er Bimmeren jo slet ikke, han er helt gennemsnitlig. Derfor tror jeg også (eller hååber) at han bliver derinde lidt længere! 

Anmeld

23. december 2010

Bryndis

Min slimprop gik 2 dage før jeg fik veer ved begge min fødsler. Men jeg aner ikke hvornår livmoderhalsen forsvandt helt.

Anmeld

23. december 2010

DK

Bryndis skriver:

Min slimprop gik 2 dage før jeg fik veer ved begge min fødsler. Men jeg aner ikke hvornår livmoderhalsen forsvandt helt.

2 dage før! Hmm... Altså der er jo gået længere tid for mig. Jeg må vel bare satse på at intet sker og han er en dyyyyygtig Bimmer der bliver derinde til efter skattereteksamen d. 12/1, he he... Eller i alt fald mindst til onsdag og 37+0

Anmeld

23. december 2010

Mullebergen

DK skriver:

Hej

Nu er jeg alligevel nysgerrig! Min slimprop gik mellem søndag og mandag, og min livmoderhals er helt væk.

Jer der har født 2. gang, hvor længe gik der fra slimproppen forsvandt/livmoderhalsen var væk, til i gik i fødsel ved jeres 2. fødsel?

Jeg er kun 36+1 i dag, og håååber sørme ikke at der sker noget inden på onsdag hvor jeg er 37+0. Men så fortalte jeg det til min mor der har født 5 børn, og hun gik helt "OMG du føder jo inden 3 dage"-amok. Men det føltes ikke som om der er noget som helst under opsejling. Mine plukveer er næsten helt ophørt, jeg har ingen smerter/rumlen eller noget! Jeg tror der går et stykke tid endnu, men så fik hun mig alligevel lidt i tvivl. Så hvor lang tid gik der ved jeres anden fødsel, fra ingen livmoderhals, til veer?

Knus og julekrammere herfra!

Min slimprop er aldrig gået før aktiv fødsel og jeg har født 34+1 og 36+6

Jeg har hørt om flere hvor den er gået op til flere gange.

Anmeld

23. december 2010

Anne85

Min slimprop gik et par uger før termin her anden gang - men jeg gik alligevel TO UGER over tid!!!!

Mht til livmoderhals - om formiddagen hvor jeg så endte med at føde samme nat havde jeg stadig et par cm livmoderhals - fik at vide at den anden gang sagtens først kunne forsvinde lige inden man fødte - fik sårn rigtige veer ved 21 tiden og hun er født lige efter midnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.