Spørgsmål til jer der har født flere gange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.840 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. december 2010

DK

Hej

Nu er jeg alligevel nysgerrig! Min slimprop gik mellem søndag og mandag, og min livmoderhals er helt væk.

Jer der har født 2. gang, hvor længe gik der fra slimproppen forsvandt/livmoderhalsen var væk, til i gik i fødsel ved jeres 2. fødsel?

Jeg er kun 36+1 i dag, og håååber sørme ikke at der sker noget inden på onsdag hvor jeg er 37+0. Men så fortalte jeg det til min mor der har født 5 børn, og hun gik helt "OMG du føder jo inden 3 dage"-amok. Men det føltes ikke som om der er noget som helst under opsejling. Mine plukveer er næsten helt ophørt, jeg har ingen smerter/rumlen eller noget! Jeg tror der går et stykke tid endnu, men så fik hun mig alligevel lidt i tvivl. Så hvor lang tid gik der ved jeres anden fødsel, fra ingen livmoderhals, til veer?

Knus og julekrammere herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

CamiRon

DK skriver:

Hej

Nu er jeg alligevel nysgerrig! Min slimprop gik mellem søndag og mandag, og min livmoderhals er helt væk.

Jer der har født 2. gang, hvor længe gik der fra slimproppen forsvandt/livmoderhalsen var væk, til i gik i fødsel ved jeres 2. fødsel?

Jeg er kun 36+1 i dag, og håååber sørme ikke at der sker noget inden på onsdag hvor jeg er 37+0. Men så fortalte jeg det til min mor der har født 5 børn, og hun gik helt "OMG du føder jo inden 3 dage"-amok. Men det føltes ikke som om der er noget som helst under opsejling. Mine plukveer er næsten helt ophørt, jeg har ingen smerter/rumlen eller noget! Jeg tror der går et stykke tid endnu, men så fik hun mig alligevel lidt i tvivl. Så hvor lang tid gik der ved jeres anden fødsel, fra ingen livmoderhals, til veer?

Hej Ditte.

Nu har jeg godt nok ikke født flere gange men i min første graviditet gik min slimprop da jeg var 32+5 men jeg fødte først da jeg var 39+5, så tror ikke du skal bekymre dig alt for meget...

Håber i hvert fald du når de 37+0 om ikke længere.

glædelig Jul til dig og dine.

Anmeld

23. december 2010

DK

CamiRon skriver:

Hej Ditte.

Nu har jeg godt nok ikke født flere gange men i min første graviditet gik min slimprop da jeg var 32+5 men jeg fødte først da jeg var 39+5, så tror ikke du skal bekymre dig alt for meget...

Håber i hvert fald du når de 37+0 om ikke længere.

glædelig Jul til dig og dine.

Hej

Det ved jeg godt er helt normal første gang. Men i mine gravid-bøger står der bare at når slimproppen går ved den 2. fødsel så betyder det at der ofte ikke går særlig lang tid. Så nu tænkte jeg at jeg lige kunne høre ekspertpanelet herinde, he he

Glædelig jul 

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

DK skriver:

Hej

følger lige med, for jeg har aldrig selv oplevet nogle slimpropper gå overhovedet nogen af gangene, men det er interessant at lære noget nyt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2010

Lullaby

DK skriver:

Hej

Har slet ikke bemærket min slimprop gik - hverken den ene eller den anden gang. Og min livmoderhals har aldrig været udslettet før selve fødslen

Anmeld

23. december 2010

CamiRon

DK skriver:

Hej

Det ved jeg godt er helt normal første gang. Men i mine gravid-bøger står der bare at når slimproppen går ved den 2. fødsel så betyder det at der ofte ikke går særlig lang tid. Så nu tænkte jeg at jeg lige kunne høre ekspertpanelet herinde, he he

Glædelig jul 

Det var jeg ikke klar over! Så vil jeg da følge lidt med i tråden, så jeg også kan blive lidt klogere - jeg har nemlig en idé om at min er ved at gå, sådan "stykvis"...

Anmeld

23. december 2010

LISBETH:-)

Min slimprop gik 2. gang 1 måned før termin.

Jeg gik PKS 3 dage før termin, og der var der ingen tegn på at fødslen var ved at gå igang af sig selv.

Anmeld

23. december 2010

DK

lisbeth2910 skriver:

Min slimprop gik 2. gang 1 måned før termin.

Jeg gik PKS 3 dage før termin, og der var der ingen tegn på at fødslen var ved at gå igang af sig selv.

Kanon! Det er gode nyheder!!!

Jeg håååber også at han bliver derinde indtil MINDST på onsdag!

Anmeld

23. december 2010

JustAnotherName

Min slimprop (eller dele af den) gik i anden graviditet, indenfor samme døgn som jeg fødte.
Det skete nemlig ved mit morgen-toiletbesøg. Og veerne kom om aftenen.

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

jamen første gang gik proppen ikke, den kom ud efter mange timers veer på SH

2 gang gik den sammen med de første  veer, så der var jeg allerede så småt i gang.

Hvad livmoderhals angår, s¨har jeg aldrig været til tjek for en dyt, heller ikke da jeg stod på røven ned af trapperne og fik heftige plukveer hvert 3 minut 36+0....så aner ikke hvornår den var væk desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.