Tøj juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

LenaJohansen

Lou87 skriver:

Haha ja ikke ..

GO JUL

Og go jul til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Lou87

LenaJohansen skriver:

Og go jul til dig

tak

Anmeld

23. december 2010

JustAnotherName

Min 3-årige får en sølvfarvet kjole på. Den mindste på 1½ år får en mørke-rød kjole på. Og de får begge to en trøje og et par strømpebukser under.

Jeg selv er ikke sikker endnu på, hvad jeg ender i.
Alfa omega er, at jeg kan føle mig godt tilpas i det.
Jeg tror jeg ender i sorte bukser og en langærmet top med glitteri.
Eller en tunika (da de er så gode til at skjule for min for runde, store mave).

Gemalen tager jakkesættet på, men bare med løs skjorte.
Vi kan godt lide at klæde os pænt til juleaften. Men uden at stadse os op til det helt vilde. Det er temmelig afslappet, hygge!

Anmeld

23. december 2010

Vidunderligeunger

jeg skal have den samme på som sidste år hahahah.. totaaaal ikke mig at gøre sådan, men jeg har bare ikke haft en rød reje at købe kjole for i denne måned, så det bliver en heeeelt almindelig sort bomuldskjole fra hogm som vel er ved at være 3-4 år gammel.. puha... det var ikke gået for to år siden, med sådan en gammel en, men jeg elsker den Skal have sorte mønstrede leggins indenunder og strikstrømper

GOD JUL!!

Anmeld

23. december 2010

Lullaby

Yazmin skal have en rød kjole på med sorte leggins og en sort bolero, rottehaler og rød neglelak.

Izabella skal have sorte strømpebukser, guldkjole og sort bolero på samt flettede rottehaler med guldbånd i håret og "guld"-hårspænder.

Mig? Tja uvist for ved ikke om vi skal gå de 3 kilometer ud til svigerforældrene og så skal det være varmt tøj. Men hvis ikke vi skal, så tror jeg, at det skal være strømpebukser og så en kjole uden stropper

Anmeld

23. december 2010

Mormilla

Jeg er gravid så der er massere plads i mine bukser Men jeg tager da noget fint tøj på. Ikke en kjole fordi det er ikke mig. Men har da et par sort bukser, en silke trøje som jeg elsker

Min mand har nok bare normalt tøj på.

Min søn skal ha et par alm bukser men med en skjorte og slips til

Anmeld

23. december 2010

FrkT

Jeg synes bestemt man skal være pænt klædt juleaften, og det er også det jeg er vant til. Men dog ikke galla-agtigt, bare lidt ekstra end til hverdag.

Jens skal have et par mørke jeans på og en smart flerfarvet skjorte. Jeg skal have et par mørkeblå slim jeans på, sorte støvletter, en støvet lilla top med sådan nogle store perler på og så en langærmet sort bolero udenpå, hvor der er sådan noget flæser på.

Anmeld

23. december 2010

otlitrom

Herhjemme er mændene i jakkesæt og slips, og pigerne i kjole.

Nu har jeg så en baby-bule der vokser med raketfart..  Så øøøh, her kommer det an på, hvilken kjole jeg kan trække vejret i... Vi er på ferie, så der er begrænset udvalg i kufferten. Men jeg tror nu nok jeg kan trylle med et eller andet.

Glædelig jul, allesammen

Anmeld

23. december 2010

Carina1977

jeg skal have et par jeans på, en top og sådan en gennemsigtig mønstret trøje udenpå. Men nu må jeg se når jeg får det på om jeg er tilfreds.....nogen gange skifter jeg tøj 1 million gange

Anmeld

23. december 2010

Margorie

Ehm- ville med glæde iføre mig det helt store galla dress (ja eller frækt nissepige tøj ) Men har lige født for 5 uger siden og har stadig 10-15kg i overskud siddende Så det bliver nok 'bare' jeans, og en stort trøje der fremhæver mine former på en positiv måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.