Tøj juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.084 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. december 2010

LenaJohansen

Hvad har i på juleaften ? 

Jeg har selv bare almindeligt løstsiddende tøj på, for man spiser jo simpelthen så meget juleaften, så det er bedst for mig med løstsiddende  

Min mor derimod mener man skal i total fint tøj ..

Hvad giver i jeres børn på ? 

min prinsesse blir en måned i morgen, og har ikk kunne finde nogen sød lille kjole til hende nogen steder, så hun får os bare almindeligt tøj på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Lou87

LenaJohansen skriver:

Hvad har i på juleaften ? 

Jeg har selv bare almindeligt løstsiddende tøj på, for man spiser jo simpelthen så meget juleaften, så det er bedst for mig med løstsiddende  

Min mor derimod mener man skal i total fint tøj ..

Hvad giver i jeres børn på ? 

min prinsesse blir en måned i morgen, og har ikk kunne finde nogen sød lille kjole til hende nogen steder, så hun får os bare almindeligt tøj på

Tror ikk li jeg gad sidde i det fine gallatøj heller
Ska stadig være behageligt til al den mad ja hehe..

Men jeg kan godt li og ha lidt juleagtigt på.. Og i år bliver det en jule  kjole/tunika jeg har købt på nettet.. sådan en med lange ærmer og hætte.. (hov 2 sek, ku jo li finde billede .. smiler)´

DOG IKKE i samme "kolde" dress som hende.. hehe.
Jeg tager sorteleggins og en top indenunder.. og varme sokker.
Så intet sexuelt der Og lillepigen får enten et nissesæt eller en nissekjole på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2010

LenaJohansen

Lou87 skriver:

Tror ikk li jeg gad sidde i det fine gallatøj heller
Ska stadig være behageligt til al den mad ja hehe..

Men jeg kan godt li og ha lidt juleagtigt på.. Og i år bliver det en jule  kjole/tunika jeg har købt på nettet.. sådan en med lange ærmer og hætte.. (hov 2 sek, ku jo li finde billede .. smiler)´

DOG IKKE i samme "kolde" dress som hende.. hehe.
Jeg tager sorteleggins og en top indenunder.. og varme sokker.
Så intet sexuelt der Og lillepigen får enten et nissesæt eller en nissekjole på

Den var da ret så kinky den der lille sag

Anmeld

23. december 2010

sarahb

Jeg skal have en stram kort nederdel på med sorte strømper, og en tank top og så med en knælang jakke med korte puf ærmer, i sådan noget 3d floral stof i sort.
Mine børn: hmmm... Den helt lille en hel dragt som ligner en smoking.. behagelig fra hm. Og den ældste på 2. Skal have en ralph lauren skjorte og et par slim jeans. Og så natdragt senere når vi rigtig skal hygge...

Anmeld

23. december 2010

Lou87

LenaJohansen skriver:

Den var da ret så kinky den der lille sag

Nu har jeg slet ikk samme figur som hende, så det aftager det frække lidt tror jeg..
Plus som sagt at jeg tager sorte leggins under, samt en top, så den hverken er kort eller nedringet ..
Hæhæ ellers ville jeg nok heller ikk ha haft den på anden end i soveværelset til manden

Anmeld

23. december 2010

merichs

Er som regel liiiiidt pæn i tøjet juleaften (ikke vildt fin, bare lidt pænere end hverdag) men i år skal jeg bare finde noget i skabet jeg kan passe (har stadig en del graviditetskilo siddende)

Datteren får en rød kjole på

Anmeld

23. december 2010

LenaJohansen

Lou87 skriver:

Nu har jeg slet ikk samme figur som hende, så det aftager det frække lidt tror jeg..
Plus som sagt at jeg tager sorte leggins under, samt en top, så den hverken er kort eller nedringet ..
Hæhæ ellers ville jeg nok heller ikk ha haft den på anden end i soveværelset til manden

Derfor er den ret kinky Men det er nok os mere familievenligt det du gør

Anmeld

23. december 2010

Lou87

LenaJohansen skriver:

Derfor er den ret kinky Men det er nok os mere familievenligt det du gør

Hehe ja det synes jeg nu også bestemt.. tror min farfar ville få en klump i halsen hvis jeg kom som hende på billedet.. haha

Anmeld

23. december 2010

LenaJohansen

Lou87 skriver:

Hehe ja det synes jeg nu også bestemt.. tror min farfar ville få en klump i halsen hvis jeg kom som hende på billedet.. haha

haha så skulle jeg gerne være en flue på væggen Hehe... 

Anmeld

23. december 2010

Lou87

LenaJohansen skriver:

haha så skulle jeg gerne være en flue på væggen Hehe... 

Haha ja ikke ..

GO JUL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.