Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mit nytårsfortsæt skal være, at vi smider smøgerne på hylden, og istedet ligger 2000.-  (som vi ellers ville have brugt på smøger) fra i en krukke hver md.

Derudover skal jeg lade være med at impulskøbe små latterlige ting når jeg er ude at handle. Det er jeg en haj til, så nu skal der andre boller på suppen!

Glædelig jul til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Low

Louisiana28 skriver:

Også her - eller faktisk 30 kg... Så er jeg på den vægt jeg har været størstedelen af mit voksne liv. Puh, der er lang vej...

Du er for resten godkendt i gruppen

Super , nu skal jeg bare lige finde den igen

Anmeld

24. december 2010

Low

Low skriver:

Super , nu skal jeg bare lige finde den igen

Og være plus medlem men det skal jeg nok få gjort inden den 5 januar

Anmeld

24. december 2010

wamse

Åhh jeg laver som sådan ikke nytårsfortsæt, for enten starter jeg på tingene her og nu, ellers synes jeg det kan være lige meget.

Men jeg ved da hvad min 2011 skal indebære Jeg får forhåbentligt den fedmeoperation, jeg er godkendt til, så jeg kan komme af med de 50 kg overvægt

Ud over det, så skal jeg altså øve og øve mig i at ville mig selv det bedste, og ikke lukke mennesker ind i mit liv, der alligevel ikke er nogle fremtidsudsigter med

Anmeld

24. december 2010

june1987

twinboys skriver:

Du er for sej er du

hehe tusind tak

Anmeld

24. december 2010

Alberts/

twinboys skriver:

God fornøjelse det skal du nok nå

mange tak(; skal bar sparke mig selv igang og lade vær med at blive doven

Anmeld

24. december 2010

Corn

-Jeg vil igang med at løbe igen, så snart sneen er væk, så går jeg igang. Og jeg glæder mig...

Stoppede inden jeg blev gravid 3. gang, og ville ikke starte op med bebs i maven.

Så faldt jeg og rev ledbåndene over i foden, så de skulle hele.

Så tog amningen og urolige aftner min tid.

Så kom sneen.

Men nu er jeg tilgengæld også bare SÅ klar. Løbetøjet er fundet frem, har fået et Forerunner ur som ligger og skriger på at bliver brugt, og løbeskoene står og tripper i gangen

Anmeld

24. december 2010

Mi

Mit nytårsfortsæt er at de få gange jeg går i byen og drikker, der SKAL jeg stikke to fingre i halsen og kaste op inden jeg ligger mig til at sove . Var til julefrokost hvor jeg bare gik i seng og havde det MEGA dårligt hele natten og dagen efter.

Jeg tror ikke på det der med nytårsfortsætter, så det må jo være lidt realistisk. Vi filmer dem hvert år, og ser så videoen året efter.

Min veninde som vi holder nytår sammen  har flere år i træk haft det samme nyt nytårsfortsæt; at spise en ristet hotdog.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. december 2010

BulleMulle

- Blive gravid

- Tabe de 10 kg, der er kommet på det sidste år

Anmeld

25. december 2010

Missi

Puha har endelig ikke de vilde nytårsforsætte

- Føde min bette dreng (termin 26/1)

- Være en god mor, kæreste og bonusmor

- Få min bryst operation overstået plus overskydene maveskin ( skal lige tabe 5 kg mere)

-Sørge for at min dejlige mor får et godt sted at bo og ro på livet igen

Ellers bare nyde livet og vær glad hver dag

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.