Lad mig høre jeres nytårsforsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

Jeg forstår hvad du mener, men det er jo forskelligt hvornår folk bedst kan osv... Men vi skriver bare onsdag som den ugentlige 'vejedag'

weeeee og vi starter 1. januar og 1. vejedag er den 5. januar ik???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

twinboys

Toffi skriver:

Tusind tak og i lige måde

Takker

Anmeld

23. december 2010

Anette&Sophia

mål for år 2011;

projekt baby fra januar.

færdiggøre hf med minimum 7 som karakter.

træne alt hvad jeg kan, så jeg kan blive lækker - specielt efter den fødsel som der forhåbentlig kommer.

og så vil jeg have 100 % styr på min gaderope, så der kun er tøj jeg bruger ( da jeg er meget dårlig til kun at købe engangs brug )

Anmeld

23. december 2010

twinboys

anetteb skriver:

mål for år 2011;

projekt baby fra januar.

færdiggøre hf med minimum 7 som karakter.

træne alt hvad jeg kan, så jeg kan blive lækker - specielt efter den fødsel som der forhåbentlig kommer.

og så vil jeg have 100 % styr på min gaderope, så der kun er tøj jeg bruger ( da jeg er meget dårlig til kun at købe engangs brug )

Pøj pøj med alle dine punkter

Anmeld

23. december 2010

Louisiana

twinboys skriver:

weeeee og vi starter 1. januar og 1. vejedag er den 5. januar ik???

Jeg foreslår vi starter d. 5. januar så. Vi skal i hvert fald veje os den dag vi starter, så vi ved hvor meget vi taber os, hvad start-vægten er osv. Ellers skal vi starte man. d. 3. så er alle kommet over nytåret, tømmermændende osv  Og så vejer vi os igen d. 5, og så hver onsdag der fra

Og så må nogen hjælpe mig, og fortælle mig hvordan man laver en gruppe...??

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Louisiana28 skriver:

Jeg foreslår vi starter d. 5. januar så. Vi skal i hvert fald veje os den dag vi starter, så vi ved hvor meget vi taber os, hvad start-vægten er osv. Ellers skal vi starte man. d. 3. så er alle kommet over nytåret, tømmermændende osv  Og så vejer vi os igen d. 5, og så hver onsdag der fra

Og så må nogen hjælpe mig, og fortælle mig hvordan man laver en gruppe...??

Den er jeg med på.... ja hjælp søges

Anmeld

23. december 2010

K.Rehder

Rigtig god tråd

Først og fremmest vil jeg skænke min kæreste en dejlig datter til marts.

og derefter vil jeg ned på min normale kampvægt igen (måske lidt under), så er helt med på at lave en "slanke/støttegruppe" for alle os med det fælles nytårsforsæt

Ellers vil jeg bare gerne forsøge (stadig) at være en god kæreste, god kommende mor...og måske god kommende kone 

Vil stræbe efter det alt hvad jeg kan

Rigtig glædelig jul og super nytår til jer alle

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Kloks Kone skriver:

Rigtig god tråd

Først og fremmest vil jeg skænke min kæreste en dejlig datter til marts.

og derefter vil jeg ned på min normale kampvægt igen (måske lidt under), så er helt med på at lave en "slanke/støttegruppe" for alle os med det fælles nytårsforsæt

Ellers vil jeg bare gerne forsøge (stadig) at være en god kæreste, god kommende mor...og måske god kommende kone 

Vil stræbe efter det alt hvad jeg kan

Rigtig glædelig jul og super nytår til jer alle

Weeee pøj pøj med det hele... og ja vi håber vi kan starte en slanke klub thi hi

Anmeld

23. december 2010

Lunae

Jeg tager the good old kliché og hopper med på slankevognen men det vigtigste for mig, er ikke så meget min vægt, men snarere at min datter vokser op på sund mad med næring og hvem er bedre forbilleder end hendes forældre

derudover vil jeg være en fantastisk mor og forsøge at være den bedste kæreste min mand kan ønske sig

Godt nytår til alle!

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Lunae skriver:

Jeg tager the good old kliché og hopper med på slankevognen men det vigtigste for mig, er ikke så meget min vægt, men snarere at min datter vokser op på sund mad med næring og hvem er bedre forbilleder end hendes forældre

derudover vil jeg være en fantastisk mor og forsøge at være den bedste kæreste min mand kan ønske sig

Godt nytår til alle!

pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.