Fødselsdag d.24/12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

Dinna88

Min far har den 24. december, men han vil ikke fejres. Han får bare et opkald om morgenen med et tillykke, og så får han sin gave senere. i år er den sammen med julegaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Baby2010/2013

Persille83 skriver:

Kender flere bekendte der har fødselsdag d. 24 december. De holder alle morgenmad/brunch om morgen/formiddagen, og det fungere vist rigtig fint for både dem og deres familie og venner.

Jeg klemmer indtil videre benene sammen til efter d. 24 december - men skulle det ske, så sker det

Rigtig god jul

Har du heller ikke født endnu?

Det har jeg heller ikke, er nu gået 5 dage over tid

Skal vi ikke x fíngre for at vi ikke føder imorgen

Anmeld

23. december 2010

Persille83

BabyDec2010 skriver:

Har du heller ikke født endnu?

Det har jeg heller ikke, er nu gået 5 dage over tid

Skal vi ikke x fíngre for at vi ikke føder imorgen

Jeg har helt klart tænkt mig at gøre alt for at holde min aftale om at vente til efter juleaften

Men lidt held skal der vel også til, så fingre for at det bliver som ønsket.

Anmeld

23. december 2010

Sakris

Ej, og jeg er utålmodig... Vestøv til jer to fra d. 25. december så!

Har termin d. 27. skulle det blive imorgen, har vi bare tænkt os at fejre fødselsdag første halvdel af dagen og jul den anden. Og ellers vil vi holde fødselsdagen den før- eller næstkommende weekend til julen. Man bliver jo sjældent fejret med den store fest på sin fødselsdag lige gyldigt hvornår den falder, så må indrømme at det ikke bekymre mig det store.

Min veninde har et barn fra 1/1 og de invitere på eftermiddags pizza eller burger, og folk kommer glade, når de ikke selv skal lave mad og får i tømmermændsgenren... Synes også det er en god idé, så vi er efterhånden fløjtende ligeglade med datoen, men ønsker bare at hun kommer til verden uden igangsættelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.