Fødselsdag d.24/12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. december 2010

TbCp

Er der nogen af jer der har, eller kender nogen der har, fødselsdag d. 24. dec.?

Hvordan gør i/de med fødselsdage?

Min nevø har fødselsdag d. 24. dec og vi har det som fast tradition at vi skal ud til dem omkring kl. 9.30 til morgenmad/brunch.
Det er så hyggeligt.
Dagen går lidt hurtigere for ungerne på den måde og vi får sagt god jul til hinanden.

Synes faktisk det er lidt synd for dem hvor de holder en fødselsdag om sommeren i stedet, fordi d. 24. dec ikke lige passer så godt. Så synes det er en rigtig fin måde de gør det på hos min søster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

serinasmor

gik i gymnasieklasse med en der var født d. 24 dec ...

Han havde altid både holdt fødselsdag for nærmeste familie om morgnen d. 24 dec og så haft halvårs børnefødselsdagsfest d. 24 juni... han holdt traditionen i hævd og holdt KÆMPE sommerfest på hans halvårs fødselsdag hvert år

havde vi fået vores prinsesse d. 24 dec (havde termin d. 26 dec) havde vi nok gjort noget lignende

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Synes det skal fejres den da man nu har fødselsdag, selvfølgelig ikke hvis man har den 29. februar... Men vi holder jo heller ikke nytår til sommer vel...

Så morgenhygge med fødselsdag den 24. dec er jo super...

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

TbCp

twinboys skriver:

Synes det skal fejres den da man nu har fødselsdag, selvfølgelig ikke hvis man har den 29. februar... Men vi holder jo heller ikke nytår til sommer vel...

Så morgenhygge med fødselsdag den 24. dec er jo super...

Majbritt

Det er også det jeg mener man bør gøre...
Tror dog først han holderfor sin klasse efter nytår...

Anmeld

23. december 2010

twinboys

TbCp skriver:

Det er også det jeg mener man bør gøre...
Tror dog først han holderfor sin klasse efter nytår...

Det ville jeg så også gøre eller inden

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

TbCp skriver:

Er der nogen af jer der har, eller kender nogen der har, fødselsdag d. 24. dec.?

Hvordan gør i/de med fødselsdage?

Min nevø har fødselsdag d. 24. dec og vi har det som fast tradition at vi skal ud til dem omkring kl. 9.30 til morgenmad/brunch.
Det er så hyggeligt.
Dagen går lidt hurtigere for ungerne på den måde og vi får sagt god jul til hinanden.

Synes faktisk det er lidt synd for dem hvor de holder en fødselsdag om sommeren i stedet, fordi d. 24. dec ikke lige passer så godt. Så synes det er en rigtig fin måde de gør det på hos min søster.

Min kærestes mors kæreste, han blev morfar sidste års juleaften... og de holder så jul med hele svigerfamilien og laver en samlet fest... men lyder dejligt med brunch...

Anmeld

23. december 2010

Pena

Jeg sad også lige og tænkte på om nogen herinde fra måske har tænkt sig at føde i morgen. Der er jo et par stykker der er ved at være op over.

Men jeg synes ikke man kender så mange der har fødselsdag den dag. Gad vide om det sådan rent psykisk er muligt at springe den dag over. De fleste vil vel helst undgå den dag.

Anmeld

23. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

min søn går i dp med en som har imorgen og hun sage de holdte hans føzdag sidste weeden

Anmeld

23. december 2010

wamse

Kender kun 1 der har fødselsdag i dag, og det bliver fejret med maner hvert år. Men ved ikke om det tæller med, for han fejre det ikke selv, da han rendte ind i nogle bøller, der hang ham op på et kors til han døde af det

Undskyld, jeg keder mig i dag, og det går ud over jer

Anmeld

23. december 2010

Persille83

Kender flere bekendte der har fødselsdag d. 24 december. De holder alle morgenmad/brunch om morgen/formiddagen, og det fungere vist rigtig fint for både dem og deres familie og venner.

Jeg klemmer indtil videre benene sammen til efter d. 24 december - men skulle det ske, så sker det

Rigtig god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.