Hvor har du købt din ammetop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

BinaMor

Tilmeldt skriver:

Jeg har en fra Bilka.. Helt ny, i sort str M/L.. Dem var jeg super glade for! Du kan få den for 50,- pp!

Stine og Lisa.

(Prøvede at tage et par billeder.. Tag dig ikke af de skæve mælke-patter.. Har lige ammet!!griner..)

haha cool billede nederst!

nå jeg bruger bare alm der er løse foroven i stoffet jeg lige kan hive ned. eller nedringede bluser. så kan man også vise sine flotte og fyldige babser frem mens man stadig kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

CA

Meget gerne! Sender lige en PB 

Anmeld

27. december 2010

DK

Jeg har købt en fra H&M. Jeg har først lige set den model her i december, så måske er den ny? Den har sådan en "inder" elastik under brystet, så den kan holde på ammeindlæg, og så kan det forreste stykke knappes ned i begge sider så man kan amme! Den er sort og har en lille blonde foroven og nederst i kanten. Jeg er 1.80 og selv med gravid-mave går den sådan lige ned til kanten af ballerne. Den er ikke til gravid-mave, men til bagefter. Den strammer i alt fald pt ret meget lige hen over maven, he he. Den kostede 129 kr. og jeg tænker at den bliver god om natten/herhjemme hvis jeg ikke orker Amme-BH'er lige i starten. Den er i blød jersey.

Anmeld

27. december 2010

BinaMor skriver:

haha cool billede nederst!

nå jeg bruger bare alm der er løse foroven i stoffet jeg lige kan hive ned. eller nedringede bluser. så kan man også vise sine flotte og fyldige babser frem mens man stadig kan 

Hehe... Ja, man er sq så charmerende som malkemaskine!

Jeg bruger faktisk også bare almindelige stroptrøjer iøjeblikket!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. december 2010

CA

DK skriver:

Jeg har købt en fra H&M. Jeg har først lige set den model her i december, så måske er den ny? Den har sådan en "inder" elastik under brystet, så den kan holde på ammeindlæg, og så kan det forreste stykke knappes ned i begge sider så man kan amme! Den er sort og har en lille blonde foroven og nederst i kanten. Jeg er 1.80 og selv med gravid-mave går den sådan lige ned til kanten af ballerne. Den er ikke til gravid-mave, men til bagefter. Den strammer i alt fald pt ret meget lige hen over maven, he he. Den kostede 129 kr. og jeg tænker at den bliver god om natten/herhjemme hvis jeg ikke orker Amme-BH'er lige i starten. Den er i blød jersey.

Uh, dem må jeg ind og finde Tak for tippet! 

Anmeld

27. december 2010

CA

Nogen der vil sælge nogle brugte??  i str. L. Gerne som den på billedet

Anmeld

27. december 2010

birthee

DK skriver:

Kan du finde den på deres shop, og så smide linket... synes ikke lige jeg kan finde ud af hvad det er for en top du mener..???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.