Hvor har du købt din ammetop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.380 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. december 2010

CA

Jeg vil gerne have en ammetop. Med nemt klik system, inderstof med "hul" til brystet og smalle stropper.

Jeg har fundet en del på nettet, men det er enten med brede stropper, eller også er den utrolig kort - og jeg har en lang overkrop. 

Nogen der har fundet en god en de kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Frk. Himmelblå

Det vil jeg også gerne vide .

Har kun nogen ret fesne nogen fra H&M. Og så har jeg fundet nogen på nettet fra milker (tror jeg nok), men de er virkelig for dyre  - 400-500 kr for en alm. bomuldstop. For meget, synes jeg. Men fandt dem på mor-og-barn.dk 

Anmeld

23. december 2010

merichs

Carina87 skriver:

Jeg vil gerne have en ammetop. Med nemt klik system, inderstof med "hul" til brystet og smalle stropper.

Jeg har fundet en del på nettet, men det er enten med brede stropper, eller også er den utrolig kort - og jeg har en lang overkrop. 

Nogen der har fundet en god en de kan anbefale?

Jeg "akut-købte" et par stykker i Bilka, som egentlig er ganske udmærket, og de var ikke særlig dyre

Anmeld

23. december 2010

CA

merichs skriver:

Jeg "akut-købte" et par stykker i Bilka, som egentlig er ganske udmærket, og de var ikke særlig dyre

Jeg var lige i Bilka i går fordi jeg havde hørt deres var okay og billige, men for det første var de kun i hvid, de kostede 170kr, og der var ikke hul til brystet i inderforet - det skulle skubbes under brystet, og så går pointen lidt af det synes jeg... Kan de have haft en anden slags på et tidspunkt? 

Anmeld

23. december 2010

NoName

jeg fødte i sommers og fandt nogle hos mamalicious, godt nok kalder de dem for under tøj, men det ligner en sol top, jeg har brugt dem hen over efteråret med en cardigan hen over, var sååå glad for dem.

synes også dem fra HM var trælse da de jo også er til gravide, så de er mega store om maven når man har født... kan ikke se pointen i at lave en ammebluse med plads til en gravid mave... eller er det bare mig????

Anmeld

23. december 2010

CA

noname skriver:

jeg fødte i sommers og fandt nogle hos mamalicious, godt nok kalder de dem for under tøj, men det ligner en sol top, jeg har brugt dem hen over efteråret med en cardigan hen over, var sååå glad for dem.

synes også dem fra HM var trælse da de jo også er til gravide, så de er mega store om maven når man har født... kan ikke se pointen i at lave en ammebluse med plads til en gravid mave... eller er det bare mig????

Nej, det har jeg virkelig også undret mig meget over. For nej, man har jo ikke mave og mælkebryster på samme tid

Anmeld

23. december 2010

NoName

Carina87 skriver:

Nej, det har jeg virkelig også undret mig meget over. For nej, man har jo ikke mave og mælkebryster på samme tid

præsis, og man gider jo ikke gå i det der vente tøj mere end højst nødvendigt, jeg gjorde i alt fald ikke... + det var alt alt for stort efter jeg havde født

Anmeld

23. december 2010

merichs

Carina87 skriver:

Jeg var lige i Bilka i går fordi jeg havde hørt deres var okay og billige, men for det første var de kun i hvid, de kostede 170kr, og der var ikke hul til brystet i inderforet - det skulle skubbes under brystet, og så går pointen lidt af det synes jeg... Kan de have haft en anden slags på et tidspunkt? 

Ja så må de ha "skiftet ud". Ærgeligt for de er ellers ret behagelige og praktiske, dem jeg har.

Anmeld

27. december 2010

CA

Søger stadig... 

Anmeld

27. december 2010

Carina87 skriver:

Søger stadig... 

Jeg har en fra Bilka.. Helt ny, i sort str M/L.. Dem var jeg super glade for! Du kan få den for 50,- pp!

Stine og Lisa.

(Prøvede at tage et par billeder.. Tag dig ikke af de skæve mælke-patter.. Har lige ammet!!griner..)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.