Så er ænderne i ovnen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

lotte32

er ikke begyndt endnu, vi skal kun lave ænderne og medisteren i år, og det ligger til tø og skal steges i morgen tidlig

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

slettet_7530

Maise skriver:

det tip må jeg skribe mig bag øret. mine forældre har altid bare langtidsstegt den på dagen. vi skal til svigermor i år med jakobs søstre og ialt 7 børn, bliver fantastisk børnejul. har glædet mig vildt til det. hendes ovn svigtede for 5 år siden da vi skulle holde jul der og vi måtte indetil naboen og stege færdig. elektrikeren kom dagen efter og da virkede den igen, hmmmmmmm han fandt ingen fejl. løs forbindelse vel. den har virket siden. en nisse på spil

god jul

De har en opskriftsamling i føtex og bilka der hedder and kalkun og gås mener jeg det er derfra

Anmeld

23. december 2010

Maise

Albertesmor skriver:

De har en opskriftsamling i føtex og bilka der hedder and kalkun og gås mener jeg det er derfra

super tak, skal i føtex senre så kan jeg kigge efter den.

Anmeld

23. december 2010

SussieThyssen

Albertesmor skriver:

Ja jeg så vi laver and på samme måde  skønt ikek at skulle stresse i morgen og kunne køre på kirkegården i fred og ro.

Selv tak Sveske og selv god arblyst

Ja nemlig...det er dejligt at tænke på at man blot skal  lune de hvide kartofler, brune de der skal brunes og jævne sovsen, varme rådkålen, og så er det hele klar 

Anmeld

23. december 2010

RiUL

Albertesmor skriver:

og ris a la manden ved at blive lavet, hvor langt er i  i forberedelserne

Her hos os er vi så heldige at vi stadig er "børn", så vi skal bare køre til Falster imorgen, og rigtig julehygge

Men god fornøjelse til alle jer der skal stå for julemaden  

Anmeld

23. december 2010

Aves..

Albertesmor skriver:

og ris a la manden ved at blive lavet, hvor langt er i  i forberedelserne

Jeg mangler at pakke alle gaverne ind,, det er det eneste jeg skal min...min søde mor står for det hele, bare jeg holder mine unger herover så har hun ro til det...det blev vi enige om var nemmere end at der var kaos med at vi alle var her og der...vi skal holde jul i aften..

Anmeld

23. december 2010

Margorie

Vi skal lave risalamanden idag Og pakke alle gaverne ind.. Flæskestegen og tilbehøret laver vi først i morgen. Jeg har helt ondt i maven og kan dårligt vente til i morgen. Glæder mig så meget

Anmeld

23. december 2010

Diana...

Jamen vi er ikke nået så langt men vi bliver også bare os 3 da familien ikke kan komme frem. Så ænderne ryger i ovnen i morgen og jeg har lavet agurk salat her til morgen. Ris ala manden er vi blevet enig om vi ikke lave i år da vi kun er mig og min mand og han er ikke så vil med det. Så her bliver det meget stille og roligt i morgen 

Rigtig glædelig jul alle sammen 

Anmeld

23. december 2010

Rikke, Liam & Linus

Selve maden bliver først lavet i morgen. Risengrød i morgen tidlig...og så er tricket jo at risengrøden ikke er iskold når man kommer flødeskummet i. Så ved i det

Både andesteg og flæskesteg skal grilles, så det står herrene for. Så skal der bare koges et par kartofler og laves lidt sovs. Mums.

God (hvid) jul 

Anmeld

23. december 2010

Rikke, Liam & Linus

ri.ul skriver:

Her hos os er vi så heldige at vi stadig er "børn", så vi skal bare køre til Falster imorgen, og rigtig julehygge

Men god fornøjelse til alle jer der skal stå for julemaden  

Så pas godt på derude. Jeg bor på lolland....og her er bare MEGET sne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.