ORK, nogle mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

Annesofie.

Anonym skriver:

Hvordan i alverden kan det være fair? Det er jo ikke hendes barn alene!

Og hvorfor skal alle fædre der beder om en test bare udstilles som de største fæhoveder! Jeg forstår sgu godt de mænd der ikke er i et fast forhold men pludselig får smidt i hovedet at de skal være  far, vil have papir på det.

Igen, hvis moderen og din søster er 110% sikre på hvem faderen er, så burde de sgu medinddrage og ikke være så egoistiske! Det der "noget for noget" holder simpelthen ikke en meter, det er umodent og handler nok mest af alt om at ramme hvor de kan!

...Jeg kan i øvrigt selv, uden at afsløre for meget om min identitet fortælle at jeg selv har stået i situationen med en mand der ville have en faderskabstest.

JEG havde valgt at beholde barnet og derfor syntes jeg kun det var fair at resten foregik så vidt muligt på hans præmisser. Jeg begyndte ikke at stille krav om dit og dat da han bad om en faderskabstest. Jeg havde valgt mod hans vilje og så måtte jeg også finde mig i at han vil have papir på det, aldrig har jeg stillet mig op og krævet alt muligt til gengæld. Det er to sølle mundskrab på barnet og jeg selv der gav faderen ro i sindet!

Det er nok også derfor jeg er så harm og forarget over moderens opførsel i denne sag fordi jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG kunne finde på at te mig på den måde, det er jo trods alt lige så meget faderens barn som det er moderen -Også selvom det ikke var ønsket fra start af!

Som en anden skrev kunne de der egoistiske mødre der vil have ejerskab og bestemme alt, lade sig inseminere på en klinik fremfor at få barn med en mand som så åbenbart alligevel ikke får noget at skulle have sagt.

...Jeg stopper her, inden jeg koger helt over 

egoistisk? måske, men det var jo ikke hende der ville have en faderskabs test. de valgte i fællesskab at beholde barnet eftersom de var kærester da hun blev gravid og 3 uger efter men han er fucked up, og jeg generelisere ikke jeg fortæller bare mine erfaringer..

og hvis det der ikke var at koge over, så vil jeg da slet ikke høre dig når du gør.. ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Anonym trådstarter

Annesofie. skriver:

egoistisk? måske, men det var jo ikke hende der ville have en faderskabs test. de valgte i fællesskab at beholde barnet eftersom de var kærester da hun blev gravid og 3 uger efter men han er fucked up, og jeg generelisere ikke jeg fortæller bare mine erfaringer..

og hvis det der ikke var at koge over, så vil jeg da slet ikke høre dig når du gør.. ;D

Men hvis hun var/er 100% sikker på at det er hans barn, burde hun bide det i sig og få taget den test -Jeg tror ikke mændende gør det for at genere nogen men for at være HELT sikre, de KAN jo aldrig vide sig sikre uden en test!

Og igen, det er ALDRIG moderens barn alene, man er to om at lave et barn og så skal man også være fælles om så store beslutninger som et barns navn. Alt andet ER sgu egoitisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.