Havde BL sidst, men dette er meget værre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

L-Mortil3

MariaE skriver:

JAmen det ermeget mulgit, bl bliver jo ofte IKKE bedre næste gang man bliver gravid desværre....tit værre. DEt burde du også vide når du havde det sidst, med mindre du ikke har læst om det og din læge ikke er ret informativ...hvilket de jo glemmer at være nogle gange.Dine chancer for at bl er slem er endnu større hvis du får dine børn for tæt....en graviditet tager ca 2 år for kroppen at komme sig over, og hvis du har bl, ja så kan det tage endnu længere.Så folk med slem bl første gang skal tænke sig meget om inden de springer ud i den næste tur, netop fordi de ofte bliver værre.

Men vil du tro du skal passe meget på fra nu af, ellers ender du med at ligge ned hele dagen.

Jeg var godt klar over der var en mulighed for jeg fik det igen, men min læge sagde, bare rolig, ingen graviditeter er ens, så det er langt fra sikkert du får ondt denne gang også, så naiv som man er, troede jeg da på det. Kan så godt mærke, at helt ret havde hun langt fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Muffinmus

nej, læger beroliger nogle gange hvor de måske bare skulle være ærlige, for man gør sin krop en bjørnetjeneste...

Kender en enkelt der fik dem tæt, for nogle år sinde og fordi hun fik dem så tæt, er hendes bl aldrig gået helt væk...trist jo, hvis hendes læge havde frarådet hende det, så havde hun måske ikke haft det sådan nu.

Anmeld

23. december 2010

L-Mortil3

MariaE skriver:

nej, læger beroliger nogle gange hvor de måske bare skulle være ærlige, for man gør sin krop en bjørnetjeneste...

Kender en enkelt der fik dem tæt, for nogle år sinde og fordi hun fik dem så tæt, er hendes bl aldrig gået helt væk...trist jo, hvis hendes læge havde frarådet hende det, så havde hun måske ikke haft det sådan nu.

Det er rigtig nok, indimellem er de desværre lidt bedre til at berolige end at rådgive, min læge er i hvert fald om ikke andet. Nu var det heller ikke planen at lillebror skulle komme så hurtigt, men med beroligende ord fra lægen, ja så gik det jo somend også... Det var bare desværre ikke tilfældet, vil se om jeg kan fange lægen mellem jul og nytår i håb om lidt bedring, har netop snakket med arbejdet, de vil under ingen omstændigheder se mig før efter jul, jeg havde bare at slappe af, så der er ikke andet for.

Tak for svar.

---

Og også mange tak til jer andre

Anmeld

23. december 2010

NoName

Line har du overvejet at prøve noget kranio sakral terapi????

Anmeld

23. december 2010

regalprime

Øv hvor er det bare træls for dig. Men er meget sikker på det er bækkenløsning. Det lyder nøjagtig som mit, og mit sad samme sted som du viser på dit billede Jeg gik til fys et stykke tid, men hun sagde jeg sku prøve akupatur som de her i kolding tilbyder på fg og det hjalp altså. Jeg gik 2 gange i ugen, og kunne godt mærke hvis der gik en gang for meget imellem. Så det kan anbefales!!! Også selvom man som jeg er bange for nåle!! Ellers prøv som noname skriver, det hjælper sikkert også og det gør IKKE ondt, tvært imod, man tænker at det ikk kan hjælpe at de "nusser" en

Men god bedring med det, og trods alt en god jul til  jer

Anmeld

23. december 2010

Mormilla

Jeg har bækken problemer (bækkeløsning). Når jeg ligger på sofaen kan jeg heller ikke løfte mine ben. Når jeg er i sengen kan jeg nogen gange ikke vende mig. Føler at det hele er låst fast!!! Får nogen gange smerter foran. Så jeg vil helt klart sige at det godt kan være noget med dit bækken.

Jeg går med et bækken bælte som hjælper meget!!! Har os en varmepude som jeg bruger hvis jeg får meget ondt. Ellers har jeg fundet ud af at jeg stort set ikke kan løft noget eller støvsuge/ vaske gulv. Så de ting gør min mand. Løfter kun min søn når det skla gøres. Men han har nu været dygtig til at lære at komme op på skiftebord og i autostol selv. Og så bruger han han`s skammel til at nå de ting som han ikke kan nå

Men håber da at du får det bedre. Men hvis det er bækkenløsning. Så stoppe det for de fleste når de har født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.