Ja jeg er sådan lidt i vildrede, så nu må jeg altså lige høre jer piger til hvad det kan være!
Jeg havde meget slem bækkenløsning sidst, men mestendels af smerten sad faktisk i lænden, og gjorde "BARE" at jeg havde voldsomme smerter, ved gang, lagt for længe, siddet for længe, det føltes somom bækkenet fortsatte i en retning, selvom jeg gik i en anden.
Men i denne graviditet er det ikke rigtig sådanne smerter jeg oplever, denne gang oplever jeg at mine ben pludselig giver efter, når jeg ligger på sofaen og tænker jeg lige vil rejse mig, ja så nægter benene at bevæge sig, har jeg lagt på siden med bøjede/samlede ben, og jeg kommer op og stå, kan jeg ikke tage et skridt fremaf, benene bliver bare stående på jorden.
HVER gang jeg endelig får taget et skridt knaser det og giver en stikkende meget stærk smerte lige i "trekanten" fortil (afbilledet) smerten er stærk, og konstant, og stopper ikke før jeg ligger mig igen.
Kan det være bækkenløsning denne gang også? Eller er det "bare" noget andet? Hvad tror i? (Lægen holder julelukket
)
Jeg har måtte blive hjemme fra arbejde i 3 dage nu, trods det jeg kun arbejder 9-13, for når jeg først har sat mig i bilen, kan jeg ikke komme ud igen
Det er virkelig IKKE rart!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld