Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: Wauw, hold da op for en solstrålehistorie! Tillykke med ham - han var da godt nok en basse ift. du kun var uge 32-33 stykker? Hvornår havde du oprindelig termin? Og flot at I kunne få ham med hjem allerede, når nu han var så tidligt på den!
Wauw, hold da op for en solstrålehistorie!
Tillykke med ham - han var da godt nok en basse ift. du kun var uge 32-33 stykker? Hvornår havde du oprindelig termin? Og flot at I kunne få ham med hjem allerede, når nu han var så tidligt på den!
Jeg var slet ike så langt henne nej . Jeg havde oprindeligt termin d. 17 febuar - mange tak allesammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
celinelasson skriver: Ja, søndag d. 19 december kom min lille prins til verden(: men næsten 2 mdr. for tidlig... Han har lagt i kuvøse 2 dage og vi er idag, her til aften blevet udskrevet.Han var rimelig stor af en nyfødt at være.46 cm lang og vejede 2600gr. En lækker lille basse - jeg har desværre ingen billeder lagt over på min computer lige nu, men det skal der nok komme senere .- god jul og godt nytår
Ja, søndag d. 19 december kom min lille prins til verden(: men næsten 2 mdr. for tidlig... Han har lagt i kuvøse 2 dage og vi er idag, her til aften blevet udskrevet.Han var rimelig stor af en nyfødt at være.46 cm lang og vejede 2600gr. En lækker lille basse - jeg har desværre ingen billeder lagt over på min computer lige nu, men det skal der nok komme senere .- god jul og godt nytår
Rigtigt mange gange tillykke med ham.
Dejligt at du kan fejre jul med ham så.
STORT TILLYKKE og ja velkommen til verden lille ny! Og HOLD DA OP - mon ikk der er regnet forkert eller lign.. smiler.Ellers havde du da godt nok fået en kæmpe baby hvis du sku gå tiden ud hehe ??Jeg fødte / blev sat i gang en måned før og min pige var 48 cm og 2650 g.
Glæder os til billeder, de er bare så små og nuser i den str
Stort tillykke med guldklumpen og glædelig jul til jer
tillykke med den lille ny.
Dejligt at i er blevet udskrevet så hurtigt efter som den lille er 2 måneder for tidelig på den
Glædelig jul til den lille familie.
Stort tillykke med lille prinsen sikke en dejlig ekstra julegave
TILLYKKE.
Tillykke med den lille prins og hvor var det dejligt at du kunne få ham med hjem så hurtigt...
Super flot vægt han havde, min søn er også født to måneder for tidligt og vejede 1350g og var 41 cm lang... vi var indlagt i lidt over en måned.
STORT tillykke med jeres julerprins
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128