Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, søndag d. 19 december kom min lille prins til verden(: men næsten 2 mdr. for tidlig... Han har lagt i kuvøse 2 dage og vi er idag, her til aften blevet udskrevet.Han var rimelig stor af en nyfødt at være.46 cm lang og vejede 2600gr. En lækker lille basse - jeg har desværre ingen billeder lagt over på min computer lige nu, men det skal der nok komme senere .- god jul og godt nytår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
celinelasson skriver: Ja, søndag d. 19 december kom min lille prins til verden(: men næsten 2 mdr. for tidlig... Han har lagt i kuvøse 2 dage og vi er idag, her til aften blevet udskrevet.Han var rimelig stor af en nyfødt at være.46 cm lang og vejede 2600gr. En lækker lille basse - jeg har desværre ingen billeder lagt over på min computer lige nu, men det skal der nok komme senere .- god jul og godt nytår
tillykke!!
Tillykke med ham
Du må da have en dejlig jul
Stort tillykke
tillykke
Tillykke med det lille myr... sikke en god julegave at få
Tillykke med ham, og rigtig glædelig jul!!!
Hjertlig tillykke! Virkelig en flot størrelse når han nu kom så tidligt ud.
Waw... det var da en flot størrelse, hvis han kun er 7 mdr... lækkert Og godt at I har det godt og er kommet hjem, så I kan nyde hinanden i fred og ro her i juledagene...
Juleknus
Wauw, hold da op for en solstrålehistorie!
Tillykke med ham - han var da godt nok en basse ift. du kun var uge 32-33 stykker? Hvornår havde du oprindelig termin? Og flot at I kunne få ham med hjem allerede, når nu han var så tidligt på den!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128