:'o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

linemus

Anonym skriver:

Er der andre end mig der bare er så drøn træt og ugidelig i øjeblikket? Jeg elsker juletiden, men kan ikke overskue en fis. Ikke engang at komme ud af døren

Når jeg endelig sætter aktiviteter igang for min ældste så er jeg sur og tvær. Fik bebs for 1,5 mdr siden, men synes manden er god til at hjælpe til så jeg får sovet okay. Ved snart ikke hvad jeg skal stille op

Det lyder lidt ligesom mig. Jeg så helst, at vi bare sprang let og elegant hen over julen, selvom jeg normalt elsker det. Jeg når bare slet ikke det, jeg skal, og vi skal holde jul her hos os. Jeg tænker på alt det, jeg gerne ville nå at lave med ungerne, og hvormeget vi skal hygge os, men humøret er bare ikke helt til det.

Jeg giver babyen skylden Selvom du får sovet nok, så bliver du sikkert stadig vækket om natten og sover med det ene øre åbent, så det tærer alligevel på kræfterne. Og din baby er stadig så ny.

Har ingen gode råd bare et klap på skulderen

Knus Line - med baby på 7 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

eElak

heysa... 

Prøv at lufte det for sundhedsplejesken og/eller lægen næste gang du skal se dem... For sådan noget som depression starter i det små... 

Better safe than sorry.. 

Desuden.. nogle mennesker er bare mere triste om vinteren - det er jo koldt og mørkt for pokker!!! Brrrr.... 

Anmeld

22. december 2010

Muffinmus

2 ting

1 du SKAL huske du skal drikke sindsygt meget væske hvis du ammer, ellers ender du med kronisk hovedpine som du har nu!!!

2- fik du epidural?? For der får man nogle gange en voldsom hovedpine i flere uger hvis ikke man bliver hjulpet med det. Fik jeg med den første og havde konstant hovedpine, fik bagefter af vide det var pga epien....

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

2 ting

1 du SKAL huske du skal drikke sindsygt meget væske hvis du ammer, ellers ender du med kronisk hovedpine som du har nu!!!

2- fik du epidural?? For der får man nogle gange en voldsom hovedpine i flere uger hvis ikke man bliver hjulpet med det. Fik jeg med den første og havde konstant hovedpine, fik bagefter af vide det var pga epien....

Ja fik 2 fordi den ene blev lagt forkert. Hvad kan man gøre ved det hvis det skyldes epi? -Tror nu bare det er pga spændninger, men hvis der kan være en anden årsag og der kan gøres noget ville det være dejligt.

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Må vidst hellere snakke med SP når hun kommer næste gang her i slut jan. Hvis det bliver værre så ringer jeg til lægen. PÅh håber ikke jeg er ved at få dep. hvad gør man ved det hvis man får det??

Anmeld

22. december 2010

Carina1977

Hmm sådan har jeg det også, og jeg har bestemt ingen depression. kan sove hele tiden, tror også det har noget at gøre med at der er så mørkt hele tiden.

her til aften skvattede jeg i søvn på sofaen....håber da jeg kan sove iaften

men det kan også være hårdt at have små børn, og det kan jo også gøre dig træt. Får du sovet når den lille sover?

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hmm sådan har jeg det også, og jeg har bestemt ingen depression. kan sove hele tiden, tror også det har noget at gøre med at der er så mørkt hele tiden.

her til aften skvattede jeg i søvn på sofaen....håber da jeg kan sove iaften

men det kan også være hårdt at have små børn, og det kan jo også gøre dig træt. Får du sovet når den lille sover?

nej ikke rigtigt. Der er jo tusind andre ting der også skal nåes. Føler mig så spærret inde fordi vejret gør at jeg ikke kan komme ud at trille med vognen. Nok bare derfor og pga årstiden at jeg føler mig lidt øv.

Anmeld

23. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Er der andre end mig der bare er så drøn træt og ugidelig i øjeblikket? Jeg elsker juletiden, men kan ikke overskue en fis. Ikke engang at komme ud af døren

Når jeg endelig sætter aktiviteter igang for min ældste så er jeg sur og tvær. Fik bebs for 1,5 mdr siden, men synes manden er god til at hjælpe til så jeg får sovet okay. Ved snart ikke hvad jeg skal stille op

Hmm det svinger lidt så er nok mest noget med min søvn for mit vedkommende tror jeg..

Men er da bekymret for dig og det du sger ??
Tænker enten det er noget vinter/fødsels depression måske..
Men har aldrig haft det selv, så ved ikk præcis hvordan det er.
Men hvis dit vemod og lign overskygger de glade og gode stunder skal du nok tage dig en snak med din læge for at grive fat inden det kommer for langt ud måske.

Vejret kan gøre meget ved ens humør også (også hvis man måske er lidt træt i forvejen).. Men ja det svært.. Du lyder til og ha en sød kæreste/mand, prøv evt og tag en snak med ham først om hvordan han ser dig pt.. ikk altid nemt og se på sig selv i sådan en situation.

HÅBER for dig det bare er en simpelt ting.
GLÆDELIG JUL TIL DIG OG FAMILIEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.