:'o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Anonym trådstarter

Er der andre end mig der bare er så drøn træt og ugidelig i øjeblikket? Jeg elsker juletiden, men kan ikke overskue en fis. Ikke engang at komme ud af døren

Når jeg endelig sætter aktiviteter igang for min ældste så er jeg sur og tvær. Fik bebs for 1,5 mdr siden, men synes manden er god til at hjælpe til så jeg får sovet okay. Ved snart ikke hvad jeg skal stille op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

bette

hmm måske har du lidt fødsels depression? 

men må indrømme er heller ik selv i julehumør.. men håber det bliver bedre imorgen.. 

Anmeld

22. december 2010

Lullaby

Anonym skriver:

Er der andre end mig der bare er så drøn træt og ugidelig i øjeblikket? Jeg elsker juletiden, men kan ikke overskue en fis. Ikke engang at komme ud af døren

Når jeg endelig sætter aktiviteter igang for min ældste så er jeg sur og tvær. Fik bebs for 1,5 mdr siden, men synes manden er god til at hjælpe til så jeg får sovet okay. Ved snart ikke hvad jeg skal stille op

Du beskriver mig.

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

hmm måske har du lidt fødsels depression? 

men må indrømme er heller ik selv i julehumør.. men håber det bliver bedre imorgen.. 

Håber jeg da ikke er tilfældet Har de sidste 14 dage haft konstant hovedpine, så måske det "bare" er derfor

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Du beskriver mig.

Æv. Det er jeg ked af at høre. Hvad gør du ved det?

Anmeld

22. december 2010

bette

Anonym skriver:

Håber jeg da ikke er tilfældet Har de sidste 14 dage haft konstant hovedpine, så måske det "bare" er derfor

håber jeg heller ikke det er 

er der noget særligt der går dig på? 

måske du denne jul mangler et familiemedlem? det gør jeg nemlig.. min mor.. så derfor er julen måde en dejlig tid idet jeg mindes hende. men også en træls tid

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

bette skriver:

håber jeg heller ikke det er 

er der noget særligt der går dig på? 

måske du denne jul mangler et familiemedlem? det gør jeg nemlig.. min mor.. så derfor er julen måde en dejlig tid idet jeg mindes hende. men også en træls tid

Nej tværtimod har jeg glædet mig meget til julen i år fordi min ældste er hjemme ved mig. Jeg er bare så træææææt og ugidelig. Måske det også er fordi det er så koldt at man ikke rigtig orker at gå ud i det

sneen gør at man ikke kan få barnevognen med nogen steder osv

Anmeld

22. december 2010

bette

Anonym skriver:

Nej tværtimod har jeg glædet mig meget til julen i år fordi min ældste er hjemme ved mig. Jeg er bare så træææææt og ugidelig. Måske det også er fordi det er så koldt at man ikke rigtig orker at gå ud i det

sneen gør at man ikke kan få barnevognen med nogen steder osv

det kan jeg godt følge dig i.. synes også det er mega bittert at man ik kan komme ud og trille med barnevognen.. har simone på 3 måneder.. 

og har kun været ude på nogle ekstrem korte ture 

er selv sådan en der ikke ligefrem elsker snevejr og kolde dage.. og da slet ik når der er så mørkt hele tiden. 

måske du har lidt tendens til vinter depri.. 

jeg bliver ofte depri når det bliver mørkt og koldt.. 

Anmeld

22. december 2010

Laulund87

Mit humør svinger helt vildt i tiden..Når jeg har afleveret min datter i vuggestue har jeg, for det meste, lyst til at ligge mig under dynen igen

Håber vi begge er i lidt bedre humør på fredag!

Anmeld

22. december 2010

LRJ

Sådan har jeg det os ! mit er både stress og depression, så måske du har en lille depression ?
Og Kæmpe til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.