mystiske opkald...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.065 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige nu her modtaget et opkald på min fastnet telefon, hvor der så, når jeg tager telefonen, kun er musik i den anden ende... 2 af sådanne opkald fik jeg også i forgårs, meget underligt...

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det er sådan noget a la: Vi ringer og tjekker om de er hjemme i julen, hvis de ikke svarer, er de nok ikke hjemme???

Har I oplevet sådan noget, og hvad gjorde i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

TbCp

Anonym skriver:

Nu har jeg lige nu her modtaget et opkald på min fastnet telefon, hvor der så, når jeg tager telefonen, kun er musik i den anden ende... 2 af sådanne opkald fik jeg også i forgårs, meget underligt...

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om det er sådan noget a la: Vi ringer og tjekker om de er hjemme i julen, hvis de ikke svarer, er de nok ikke hjemme???

Har I oplevet sådan noget, og hvad gjorde i???

Jeg har ikke selv oplevet det, men det kunne sagtens være sådan noget.

Anmeld

22. december 2010

lotte32

har ikke prøvet det, men lyder godt nok mystisk og ja det ville da være oplagt at tænke at det var nogle der tjekkede om i er hjemme... kan i ikke viderestille jeres fastnet til mobil, så i også kan tage den selvom i ikke er hjemme??

Lotte

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

det er lige det der er problemet - vi har fastnet ved tdc og mobil ved telenor... rigtig øv

Anmeld

22. december 2010

Klumpe-dumpe

Derfor bør du alligevel godt, kunne lave en viderestilling til din mobil.

Enten kan du gøre det maualt ellers kan de gøre det i TDC kundeservice. (Så skal du bare betale opkaldet fra fastnettet til din mobil)

Anmeld

22. december 2010

FrkT

Det lyder meget som sådan noget. Bor I i noget meget nyt? Stort? Et af de steder jeg arbejdede som ung pige i huset (hvor de havde GODT med penge og boede stort), der skete det jævnligt, specielt i ferietiderne - og sommetider kørte der også en bil ind af grusvejen (det var på en gård), og vendte rundt og ud igen, så snart den kom hen foran gårdspladsen, hvor der jo altid stod 1, 2 eller 3 biler.

Jeg ville også viderestille, i hvert fald hvis I skal nogen steder i julen.... for julen er da en af de bedste tider for tyvene rundt omkring. Ihhhh hvor er jeg glad for at vi har 3 vagthunde herhjemme i julen 

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Derfor bør du alligevel godt, kunne lave en viderestilling til din mobil.

Enten kan du gøre det maualt ellers kan de gøre det i TDC kundeservice. (Så skal du bare betale opkaldet fra fastnettet til din mobil)

Jeg vil prøve at ringe til TDC imorgen, og høre hvad mulighederne er - bliver lidt utryg når det sker et par gange i træk...

Anmeld

22. december 2010

Klumpe-dumpe

Det kan jeg sørme godt forstå du.

Da jeg arbejde hos telenor var det en af de ting vi gjorde rigtig meget i ferietiderne, af lige netop samme grund.

Håber bare det er nogle drillenisse der more sig over telefon-gas. :)

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Det lyder meget som sådan noget. Bor I i noget meget nyt? Stort? Et af de steder jeg arbejdede som ung pige i huset (hvor de havde GODT med penge og boede stort), der skete det jævnligt, specielt i ferietiderne - og sommetider kørte der også en bil ind af grusvejen (det var på en gård), og vendte rundt og ud igen, så snart den kom hen foran gårdspladsen, hvor der jo altid stod 1, 2 eller 3 biler.

Jeg ville også viderestille, i hvert fald hvis I skal nogen steder i julen.... for julen er da en af de bedste tider for tyvene rundt omkring. Ihhhh hvor er jeg glad for at vi har 3 vagthunde herhjemme i julen 

Vores hunde er også hjemme, men har ikke adgang til hele huset - kan ikke lige se hvad folk skal komme efter hos os, vi har ikke noget vildt prangende, og bor i et hus under ombygning... så det er ikke fordi der er noget vildt smart at komme efter... naboen skal kigge efter hundene, så vil da lige orientere dem om det - og så ellers ringe og få ordnet sådan noget viderestilling på telefonen!!!

Anmeld

22. december 2010

FrkT

Anonym skriver:

Vores hunde er også hjemme, men har ikke adgang til hele huset - kan ikke lige se hvad folk skal komme efter hos os, vi har ikke noget vildt prangende, og bor i et hus under ombygning... så det er ikke fordi der er noget vildt smart at komme efter... naboen skal kigge efter hundene, så vil da lige orientere dem om det - og så ellers ringe og få ordnet sådan noget viderestilling på telefonen!!!

God idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.