Ideer til at fortælle kæresten nyheder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

<3

Chewy skriver:

Jeg synes ikke du skal vente med at give ham nyheden. Han vil gerne vide det sammen med dig og ikke senere. Kan huske min kæreste sagde, at når jeg skulle teste, så skulle vi gøre det sammen. Han ville vide det sammen med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

heisamig

Tusind tak for alle de super søde ideer... Jeg fortalte min kæreste igår aftes, da vi var på en romantisk aftengåtur i snevejret... Han blev så glad, så det var bare helt perfekt... Kunne slet ikke vente med at købe noget til ham eller noget - han skulle bare vide det...

Anmeld

23. december 2010

twinboys

heisamig skriver:

Tusind tak for alle de super søde ideer... Jeg fortalte min kæreste igår aftes, da vi var på en romantisk aftengåtur i snevejret... Han blev så glad, så det var bare helt perfekt... Kunne slet ikke vente med at købe noget til ham eller noget - han skulle bare vide det...

Smiler hvor dejligt og tillykke med graviditeten...

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

Hasselnødden

heisamig skriver:

Hvor dejligt!

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

når han kommer hjem fra job har du lagt børnetøj i hele stuen..!!! det gjorde jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.