Ideer til at fortælle kæresten nyheder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. december 2010

heisamig

Hvordan søren fortæller man sin kæreste den glædelige nyhed på den bedste måde??? Please help me... Overvejer at give ham testene som gave????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

heisamig

Nyheden mener jeg selvfølgelig

Anmeld

22. december 2010

Lou87

heisamig skriver:

Hvordan søren fortæller man sin kæreste den glædelige nyhed på den bedste måde??? Please help me... Overvejer at give ham testene som gave????

Tror at netop lige kæresten ikke har behov for nogen stor opfindsom overraskelse
Men ellers så ja så ku du da sagtens give ham stavene eller en ting der stod far på eller lign..

Hvis jeg havde kunne vente - havde jeg simpelthen ikk tålmodighed til - så havde jeg skrevet det med selvlysende stjerner i loftet over sengen

Anmeld

22. december 2010

lotte32

heisamig skriver:

hmm thjaaa, hvis du kan vente et par dage, hvad så med at give ham en sut eller lign. i julegave

Lotte

Anmeld

22. december 2010

Chewy

Jeg synes ikke du skal vente med at give ham nyheden. Han vil gerne vide det sammen med dig og ikke senere. Kan huske min kæreste sagde, at når jeg skulle teste, så skulle vi gøre det sammen. Han ville vide det sammen med mig.

Skriv evt. "hej far" på din mave den synes jeg er så super sød

Anmeld

22. december 2010

heisamig

Ihh tak for de gode ideer... Jeg kan heller ikke vente og synes i forvejen det er vildt at jeg har vidst det i to dage - men har ikke set ham siden og vi skulle selvfølgelig være sammen når han får det af vide...

Anmeld

22. december 2010

Frk.S

Jeg købte sådan en lille body hvor der står IDAD (kan købes i H&M) til min kæreste. Men han fik den nu samme dag som jeg også havde fundet ud af det - kunne aldrig have ventet længere.

Anmeld

22. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe
heisamig skriver:

Jeg ville købe et par små søde sokker og så pakke det fint ind og lægge gaven under juletræet til ham.

Anmeld

22. december 2010

Hasselnødden

Chewy skriver:

Jeg synes ikke du skal vente med at give ham nyheden. Han vil gerne vide det sammen med dig og ikke senere. Kan huske min kæreste sagde, at når jeg skulle teste, så skulle vi gøre det sammen. Han ville vide det sammen med mig.

Skriv evt. "hej far" på din mave den synes jeg er så super sød

Årh.... ja 

Skulle jeg blive gravid igen, er det dén jeg vil bruge

Kunne heller ikke vente med at fortælle det, spurgte ham endda om han ikke kunne komme tidligere hjem fra arbejde den dag da jeg fandt ud af at han først havde fri kl. 16 og jeg vidste det kl. 12. Det kunne han godt, men hold kæft de timer sneglede sig afsted, nåede at ringe til min veninde og min søster som de første inden  han kom hjem... (havde dog lovet min søster det i mange år at hun ville være den første)  det andet var bare en smutter fordi jeg var så spændt, glad, henrykt, nervøs, spændt, glad, henrykt ... he he

Anmeld

22. december 2010

<3

Ja jeg kan ikke lade være med at undre mig lidt over at du vil "give ham nyheden som gave" - jeg lod da min kæreste være en del af at tage testen. For det er da i høj grad også hans oplevelse og væren med fremfor at stå på sidelinien og bare tage imod nyheden.

Ja det er jo nok ikke det du vil vide men synes at du skal lade ham være med til at tage testen. Du kan tisse - han kan se om der er to streger. Det bliver meget hans rolle. Du er gravid, føder osv - han holder i hånd eller henter ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.