To strrreeeeegggeerrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Low

heisamig skriver:

Var I til lægen for at få graviditeten bekræftet før i fortalte jeres kæreste noget????

Tillykke med det!!!!!

Jeg er ikke sammen med faren til mit barn. Vi slog op før jeg blev gravid men jeg fortalte det med det samme. Skrev en sms om at han skulle kontakte mig når han havde tid for jeg havde noget meget vigtigt som jeg skulle fortælle ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

komodo

Tillykke med de to streger..

Omkring det med løft fik jeg af vide af min læge at det var mest omkring bækkenløsning man skulle passe på med tunge løft og til allersidst skal man også lige passe lidt på, men det lyder som om du er vant til den slags arbejde og så tror jeg ikke der er noget i vejen for at du fortsætter det, men er du det mindste usikker synes jeg du skal ringe til lægen, mange steder kan man komme til at snakke med lægen om morgenen, og den slags spørgsmål kan jo klares over telefonen.

Jeg har ikke været ved lægen og fået det bekræftet før jeg har fortalt hverken kæreste eller familie det, det er jo de samme slags tests lægen laver, men har efter positiv test bestilt tid ved lægen og der sagt at jeg gerne ville have det bekræftet for at lægen har set det samme som jeg har på mine hjemmetests.

Rigtig held og lykke med bebse i maven og glædelig jul, sikke en fantastisk julegave

Anmeld

22. december 2010

heisamig

Jeg håbede netop lidt på, at når man er vandt til løft gør det ikke så meget... Og løftede heller ikke de tungeste baller, men det er sgu svært at undgå det, når der ikke er nogen der ved noget endnu jo... Man skal jo nødigt snylte uden de ved hvorfor

Med hensyn til lægebesøg tænkte jeg nemlig også på, at jeg gerne ville have en "kyndig" til at se de to streger... HAHAHA... hvor er det egentlig latterligt. Gad vide om hun ser bedre end jeg

Hvordan fortalte I jeres kæreste det? Jeg vil gerne gøre det på en rigtig rigtig god måde... Overvejede lidt at pakke testene ind som en gave og give ham...

Anmeld

22. december 2010

twinny

Mange gange tillykke....

Anmeld

22. december 2010

Chr-Hei

heisamig skriver:

HEEEEEEEEEEEEEEJJJJ PIGER...

Jeg har set to streger på to graviditetsteste nu... En den 20. og en til her til morgen... woooow... Fatter det slet ikke mand...

Er der andre, der føler de hallisunere ved synet af nummer to streg????

Jeg er simpelthen så glad, men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne...

Ej hvor skønt for diig.. TILLYKKE !!

Hvad der angår din termin så havde jeg fuldstændig samme problem og min læge ku ikke hjælpe overhovedet.. det kan prøve se om de kan mærke noget oppe i dig.. I mit tilfælge kunne de ikke også kunne han fastslå jeg var mindre end 8 uger henne.. blev sendt til termin scanning så hurtig som mulig og der gik ikke engang en uge før jeg havde en indkaldelse og sku møde allerede mandag hvor jeg modtog brevet lørdag.. Så det går pænt stærkt

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

Stort tillykke

Anmeld

22. december 2010

piadas

Tillykke!

Anmeld

23. december 2010

MetteMe

heisamig skriver:

HEEEEEEEEEEEEEEJJJJ PIGER...

Jeg har set to streger på to graviditetsteste nu... En den 20. og en til her til morgen... woooow... Fatter det slet ikke mand...

Er der andre, der føler de hallisunere ved synet af nummer to streg????

Jeg er simpelthen så glad, men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne...

Tillykke

Dejlig julegave at få

Anmeld

23. december 2010

Mormilla

Stort tillykke

Anmeld

23. december 2010

Bare mig..

Stort, nej KÆMPE tillykke Dejlig julegave

Der er godt nok mange der bliver gravide her i julen.. Hvor er det skøøøønt

Med hensyn til terminen, kan jeg ikke hjælpe dig, for jeg vidste præcis hvad dato min mens kom og har haft reglmæssig mens altid. Meeeen, mon ikke du alligevel skal regne fra sidste mens.dag? Ja jeg ved ikke, men det vil jeg tro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.