To strrreeeeegggeerrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. december 2010

heisamig

HEEEEEEEEEEEEEEJJJJ PIGER...

Jeg har set to streger på to graviditetsteste nu... En den 20. og en til her til morgen... woooow... Fatter det slet ikke mand...

Er der andre, der føler de hallisunere ved synet af nummer to streg????

Jeg er simpelthen så glad, men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

JuelZ

Tillykke med de 2 streger

Anmeld

22. december 2010

heisamig

Tusind tusind tak... Jeg havde sidst mens d. 12. okt (første dag) og har haft svingende menser siden jeg stoppede med p-piller for et år siden... Sååh.. det er vel ikke rigtig til at vide hvor langt jeg er henne? 

Nogen der ved noget om løft i starten af graviditeten - jeg er klar over at man skal passe på. Men hvor meget er for meget? Jeg bor på landet og slæber dagligt spande med vand af 20 liter - engang imellem dyrefoder med sække af 25. kg og idag har jeg slæbt 22*15 kg. høballer i trailer...hmmm....

???????? 

Anmeld

22. december 2010

Kruse90

ihh stort tillykke med de to streger
Det må være fantastisk

Jeg håber også snart det bliver vores tur

Anmeld

22. december 2010

SussieThyssen

heisamig skriver:

HEEEEEEEEEEEEEEJJJJ PIGER...

Jeg har set to streger på to graviditetsteste nu... En den 20. og en til her til morgen... woooow... Fatter det slet ikke mand...

Er der andre, der føler de hallisunere ved synet af nummer to streg????

Jeg er simpelthen så glad, men jeg aner ikke hvor langt jeg er henne...

Weeee stort tillykke
Jamen altså...sikke en masse bebser, der er på vej..der må være krudt i al den sne...LOL
Pas nu godt på spiren og dig selv, og glædelig jul

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2010

heisamig

Tusind tusind tak... hvor er det fantastisk at fortælle det til nogen... ihhh...

Nogle der ved hvordan jeg kan komme tættere på en afklaring om hvor langt jeg er henne? - Kan lægen komme det nærmere?

Anmeld

22. december 2010

Fam. Madsen

heisamig skriver:

Tusind tusind tak... hvor er det fantastisk at fortælle det til nogen... ihhh...

Nogle der ved hvordan jeg kan komme tættere på en afklaring om hvor langt jeg er henne? - Kan lægen komme det nærmere?

mange gange tillykke....

jeg er en dem som først kan få en præsis termin når jeg bliver scannet da jeg har endometriodes og min mens, kan ud blive op til 3mdr. så kan jeg ikke beregne en termin 100% men din læge kan hjælpe dig. og når du så bliver scannet får du en mere præsis melding håber der gav mening..

Hilsen sandra som er 8+1 henne idag ca. skal til scanning i startet af det nye år

Anmeld

22. december 2010

S.Maria

Tusind tusind tak... Jeg havde sidst mens d. 12. okt (første dag) og har haft svingende menser siden jeg stoppede med p-piller for et år siden... Sååh.. det er vel ikke rigtig til at vide hvor langt jeg er henne? 

Nogen der ved noget om løft i starten af graviditeten - jeg er klar over at man skal passe på. Men hvor meget er for meget? Jeg bor på landet og slæber dagligt spande med vand af 20 liter - engang imellem dyrefoder med sække af 25. kg og idag har jeg slæbt 22*15 kg. høballer i trailer...hmmm....

???????? 

Hej

Tillykke med de positive teste.....

Jeg har fået at vide at man må bærer op til 10-12kg max, så jeg ville nok nøjes med at bærer en halv spand vand  

Anmeld

22. december 2010

heisamig

Ja, jeg tænkte nok at jeg først rigtigt kunne komme det nærmere ved den første scanning... men det er da lidt svært at vide hvornår de skal sende mig til første scanning Jeg kan jo i princippet være alt mellem 10 og 4 uger henne.... Jeg tror nu jeg er cirka midt imellem, for har gået i længere tid med følelsen af at et mirakel var hændt..

Anmeld

22. december 2010

heisamig

Var I til lægen for at få graviditeten bekræftet før i fortalte jeres kæreste noget????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.